سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیام تسلیت امام جمعه زرند در پی شهادت پاسدار شهید عظیمی و پاسدار شهید حججی

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 529 مرتبه
دسته: سخنان امام جمعه در خبرگزاری ها و روزنامه هاتاریخ: 1396.05.24
 
کد خبر : 20354- ۱۳۹۶/۰۵/۲۲- دسته بندی : آخرین خبرها, اجتماعی, زرند, فرهنگی


اخبار زرند / زرندنیوز : حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند طی پیامی شهادت مظلومانه مدافعان حرم پاسدار شهیدعلی عظیمی و پاسدار شهید محسن حججی را به پیشگاه مقدس آقا امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و خانواده آن شهیدان والام مقام تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی به شرح ذیل است:

شهادت مظلومانه فرزندان دلیر اسلام و ولایت، پاسداران سرافراز میهن اسلامی، مدافعان حریم حرم و شعائر قرآنی، به ویژه شهید بزرگوار علی عظیمی ومحسن حججی که در جبهه نبرد با استکبار جهانی وصهیونیستهای خون آشام وشجره خبیثه وهابیت تکفیری و مزدوران قسم خورده آن، به سوی ملکوت پَر کشیدند و برگ زرین دیگری بر افتخارات جوانان غیرتمند ما و مرزبانان حریم اهل بیت(علیه السلام) افزودند، به پیشگاه آقا امام زمان(عج)ومقام معظم رهبری وخانواده آن شهیدان والامقام ومردم شهید پرور شهرستان زرند ونجف آباد اصفهان تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای همه شهدا و امام شهیدان، بالاخص شهید علی عظیمی که اولین شهید مدافع حرم از شهرستان زرند می باشد علو درجات و حشر با اولیای الهی را مسئلت می نمایم.

خاطره این دلاورمردان جبهه توحید یادآور شهدای کربلا و بدر و احد در نبرد با کفر ونفاق است. خداوند روح این عزیزان را با اولیای دین محشور فرماید.

خداوند بر توفیقات همه سربازان و مرزبانان جبهه مقاومت و عزت و شرف بیفزاید و ما را در این امتحان بزرگ سرافراز نماید و قلب امام عصر ارواحنا له الفداه را از همه ما خشنود و به والدین ،سپاه پاسداران سرافراز،همکاران و دوستداران گران سنگ شهدا اجر و صبر و حسن توفیق عنایت فرماید و به رهبرعزیز و فرمانده گرانقدر کل قوا طول عمر با برکت عنایت و مشمول الطاف خاصه خود قرار دهد. ان شاءالله.

علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان زرند

شهادت رزمنده سرافراز شهید محسن حججی،مدافع سرافراز حرم اهل‌بیت (ع) میدان‌های جهاد و شهادت و مجاهد محبوب عرصه‌های نبرد نور علیه ظلمت را به پیشگاه مقدس آقا امام زمان (عج )مقام معظم رهبری، ملت شریف اسلامی ایران و خانواده محترم این شهید بزرگوار تسلیت عرض می‌نمایم.

ازخداوند،عاجزانه مسئلت می‌کنیم تا نتیجه این دلاور‌مردی‌ها و رشادت‌ها را نابودی عناصر خودفروخته و خودسر داعش قرار دهد و پیوند انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی(عج) هر چه زودتر محقق شود.

اینجانب شهادت آن پاسدار سرافراز میدان‌های جهاد و شهادت و مجاهد عرصه‌های نبرد را به محضر مقام معظم رهبری، پدر، مادر، همسر، فرزند و همرزمان آن شهید تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای شما صبر و اجر الهی درخواست می‌نمایم.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.