سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: شورای نگهبان حافظ خط امام و پشتیبان ولی فقیه است/ مسئول دفتر نظارت زرند: شورای نگهبان پاسدار اسلامیت و جمهوریت نظام است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 397 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1396.04.25
 
انتشار: پنج شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶ / ساعت ۱۲:۱۶:۱۴- کد خبر: 10240



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبح زرند ، به مناسبت ۲۶تیرماه سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای نگهبان ، اعضای هیئت نظارت و تعدادی از سرناظران شهرستان زرند با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در این دیدار بیان کرد: شورای نگهبان در همه‌ی زمینه ها حافظ نظام وخون شهدا و خط امام(ره) بوده و در پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری نقش بی بدیلی ایفا کرده است.

وی اظهار داشت: امروز همه‌ی مسئولین و نهادها و آحاد مردم باید گوش به فرمان ولایت فقیه بدهند؛ در دنیا تنها شخصیتی که پرچم ولایت و انصارالله را بدست گرفته مقام عظمای ولایت (حفظه الله) است.

وی افزود: برای اینکه این پرچم روز به روز قوت پیدا کند باید همه با تمام قوا به صحنه بیایند و نگذارند حرف ولی بر زمین بماند، باید نگاه و اشارات و سخنان رهبری را درک کنیم و همه همت را در عملی کردن فرمایشات ایشان بکار گیریم.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار کرد: اعضای شورای نگهبان، امین هستند و باید کسانی که منصوب به این دستگاه با ارزش هستند در همه کارها خدا را در نظر بگیرند و امین مردم باشند.

وی ابراز داشت: در طول تاریخ شورای نگهبان آماج تهمت‌ها و توهین‌ها واقع شده است ولی با امانت داری و امین بودن، این تهمت‌ها را خنثی کرده است و امروز زنده ماندن راه و منش امام (ره) و شهدا را مدیون پشتیبانی شورای نگهبان هستیم.

امام جمعه زرند تصریح کرد: عده ای در داخل جامعه، اصل شورای نگهبان که تشکیل شده از فقه‌ها و حقوقدانان خبره را زیر سوال می برند، ما باید بدانیم تخریب شورای نگهبان تخریب اصل نظام است.

در ادامه این دیدار، علی پوررنجبر مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان زرند ، ضمن تبریک پیشاپیش سالروز تاسیس شورای نگهبان، اظهار داشت: در تمام دنیا نهادی مسئولیت نظارت بر انتخابات‌ها را به عهده دارد که در جمهوری اسلامی ایران این مسئولیت بر عهده شورای نگهبان قرار داده شده است.

وی افزود: خوشبختانه از اول انقلاب تا کنون شورای نگهبان با قدرت در مقابل هجمه‌های دشمنان خارجی و داخلی ایستادگی کرده و به وظایف خود که پاسداری از اسلامیت و جمهوریت نظام است به نحو احسن انجام وظیفه نموده است.

مسئول دفتر نظارت زرند تصریح کرد: شورای نگهبان، هم نگهبان جمهوریت و هم نگهبان اسلامیت بوده است، به همین دلیل دشمنان نظام و جمهوری اسلامی مخالف این نهاد مقدس هستند.

پوررنجبر در پایان این دیدار از حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند جهت حضور در همایش بصیرتی اعضای هیئت نظارت دعوت به عمل آورد.


برای دیدین لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.