سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حضور پرشور مردم پای صندوق رأی پشتوانه‌ی محکمی برای نظام است/ رئیس جمهور و شوراهای منتخب به وعده‌هایشان جامعه عمل بپوشند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 385 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1396.03.08
 
انتشار: جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶ / ساعت ۱۸:۴۴:۳۸- کد خبر: 9896



به گزارش “صبح زرند” ، امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته ، با عرض تبریک پیشاپیش ماه رمضان، در مورد فضیلت این ماه گفت: ماه رمضان ماه خداوند است ریشه همه تحولات و بخشش ها و رحمت بی کران خداوند از این ماه بندگی شروع و درهای جهنم بسته و شیطان غل و زنجیر می شود، لذا قدر این ماه را بدانید از لحظات آن برای عبادت استفاده کنید.

وی ادامه داد: از همه هیئت امناهای مساجد شهر و روستا درخواست دارم که هرشب این دعای پر ارزش افتتاح را داخل مساجد قرائت کنند تا مردم بیشتر شامل معنویات الهی و رحمت این ماه شوند.

حجت الاسلام ابراهیمی با قدر دانی از حضور همه مردم بخصوص مردم شهرستان زرند که با مشارکت ۸۷درصدی پای صندوق رای، انقلابی بودن خود را ثابت کردند
گفت: حضور مردم پای صندوق رای یک پشتوانه برای این نظام است، مردم به وظیفه شرعی خود عمل کردند، اکنون نوبت رئیس جمهور منتخب و شوراهای شهر است تا به وعدهای خود جامعه عمل بپوشند.

وی افزود: دولت قول داده تا ۱۰۰ روز مشکلات را حل کند، و مهمترین کاری که دولت باید انجام دهد افزایش تولید و اشتغال و جوان کردن دولت است.

امام جمعه زرند اظهار داشت: امروز دشمن برای کشور ما نقشه کشیده و سه هدف را دنبال می کن؛ اول: اطراف کشور ما را ناامن و جنگ بوجود بیاورد؛ دوم: آسایش و آرامش داخلی کشور را بهم زند و مثل داعش و تروریسم پرورش داده داخل کشور ما وارد کند تا امنیت ما را از بین ببرد؛ سوم: نظام ما را سر نگون کند.

وی گفت: دولت مردان و مسئولان ما باید بهوش باشند و با تکیه بر قدرت داخلی، اشتغال برای جوان و تولید ملی جلوی نفوذ دشمن را بگیرند، اگر جوان اشتغال نداشته باشد به مرور از جمهوری اسلامی ناامید می شود و این خطرناک است، باید برای اشتغال و تولید داخلی کاری صورت گیرد و برای امنیت باید از درون کشور با تکیه بر قدرت جوانان قدرتمند شویم تا دشمن دست از سر ما بردارد.

نماینده ولی فقیه با نگاهی به اوضاع منطقه تصریح کرد: نگاه دشمنان به شیوخ حاشیه خلیج فارس نگاه سرکیسه کردن است، مثلاً فروختن اسلحه به عربستان نشان میدهد که برای پولهای سعودی ها نقشه کشیدند و عربستان تروریسم را راه انداخته و امروز هم پشتیبانی می کند تا مردم بحرین و یمن را به شهادت رسانند و علیه عالم فرزانه بحرین شیخ عیسی قاسم جنایات وحشیانه ای انجام دهند.

وی افزود: ما این جنایات سعودی ها را محکوم می نماییم و به درگاه خداوند برای نابودی تروریسم جهانی دعا می کنیم.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.