سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

درد دلی با نمایندگانی که به دیدار سران اغتشاش، توطئه و خرابکاری رفتند

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 606 مرتبه
دسته: سخنرانیتاریخ: 1389.02.23
 
بسم الله الرحمن الرحیم
درد دلی با نمایندگانی که به دیدار سران اغتشاش، توطئه و خرابکاری رفتند 22/2/89

http://yascms.ir/emam/ebrahimi.BMP


نقشه شناخته شده دشمن

مقام معظم رهبری(دام ظله العالی) در سخنرانی بسیار مهم خود در اول سال در مشهد مقدس فرمودند: هندسه کار دشمن را می شناسم. می بینم آن را تشخیص می دهم نمی توانم آن را انکار کنم. هندسه کار دشمن یک هندسه ای مشخص بود و نظیر این کار را در جاهای دیگر هم کردند. وقتی قدرتهای مستکبر بین المللی از یک نظامی ناراحت و ناخشنود باشند یکی از راههایی که یافتند و عمل کردند این است که منتظر یک فرصت انتخابات بشوند. بعد در آن فرصت انتخابات اگر کسانی که مورد رضای آنها نیستند بر سرکار آمدند و آنهایی که آنها می خواهند بر سرکار نیامندند آن وقت با یک حرکت نمایشی مردمی، اوضاع را برگردانند. با شعارهای گروهی مردم را در صحنه بکشانند، با فشار در صحنه ی خیابانها، آن چیزی را که با قانون به دست آمده است با خشونت ، دگرگون کنند این نقشه شناخته شده است. انتخاباتی انجام می گیرد یک حرکت قانونی اتفاق می افتد و یک نتیجه ای هم با خود به دنبال می آورد این نتیجه را به زور خشونت بخواهند عوض کنند، آتش سوزی هم راه بیندازند، بانک و اتوبوس هم آتش بزنند، برای اینکه نتایج قانونی را برگردانند.

حرکت خلاف شرع و قانون
خوب این حرکتی است که هم خلاف شرع و هم خلاف قانون است. پیداست این حرکت هدایت شده ای از طرف بیگانگان است ... آزمون مهمی بود هم عبرتها و درسهای زیادی داشت و در این آزمون ملت ایران پیروز شد.
انها می خواستند مردم را تقسیم کنند به یک گروه اقلیت و یک گروه اکثریت، یک گروهی که برنده انتخابات است و یک گروه هم که در انتخابات به نتیجه مطلوب خود دست پیدا نکرده اینجا در مقابل هم قرار بدهند. ملت را دو پارچه کنند یک عده اغتشاشگر هم وارد بشوند و با ایجاد اغتشاش جنگ داخلی راه بیاندازند امیدشان این بود اما ملت هوشیاری به خرج داد.

آثار وحدت و بیداری ملت
شما دیدید در روز انتخابات مردم به دو گروه سیزده، چهارده میلیون و بیست و چهار و پنج میلیونی تقسیم شدند. اما بعد از گذشت مدتی نه چندان بلند همین دو گروه با هم یکی شدند و در مقابل شورشگران و اغتشاشگران و خرابکاران ایستادند. بیداری ملت را انسان اینجا می شود بفهمد قوی ترین و آخرین ضربه را ملت در روز نهم دی و بیست و دوم بهمن وارد کرد ... همه کسانی که در عرصه سیاسی به هر نامزدی رای داده بودند. و حتی دیدند دشمن در صحنه است و حتی فهمیدند اهداف پلید دشمن خبیث نسبت به آن کسانی که قبلا به آنها خوش بین هم بودند تجدید نظر کردند. فهمیدند که راه انقلاب صراط مستقم است.

پس زدن مردم، سران فتنه را
سخنان بسیار مهم رهبر عزیز و بزرگوار مطابق با واقع و همراه با مهمترین تحلیل درست و صحیح از حرکت دشمن غدار و شناساندن توطئه های آنها است. که می رفت تمام زحمات امام(ره) و شهدا و ملت بزرگوار ایران نابود کند.
مردم سردمداران امید دشمن را، به خوبی بعد از انتخابات شناخته و روسای شورشگران ، اغتشاشگران و خرابکاران را شناسایی کردند. ایستادگی آنها در برابر رهبر عزیز و نظام اسلامی و حرکت بر خلاف شرع مقدس و بر خلاف قانون را مشاهده کردند و آنها را نهم دی و بیست و دوم بهمن پس زدند. متاسفانه چگونه عده ای خود را نماینده و وکیل همین مردمی می دانند که در صراط مستقیم الهی حرکت کرده و حرکت دشمنان اسلام را خنثی کرده و بارها تبعیت خود را از رهبر و ولی زمان و راه و اندیشه حضرت امام (ره) و شهدا اعلام کرده به دیدن سران اغتشاش و توطئه و خرابکاری می روند.

شما چگونه قانون گذارانی هستید خود خلاف شرع مقدس و قانون عمل می کنید؟
کسانی که خلاف شرع و قانون انجام دادند و خواسته و ناخواسته مجری توطئه های استکبارجهانی و صهیونیسم بین المللی بودند همانطور که ملت و موکلین شما آنها را محکوم و پس زده و حرکت آنها را مطابق خواست دشمن شناخته ، شما به دیدن آنها می روید و حرکت خلاف شرع و قانون آنها را تایید می کنید! شما چگونه قانون گذارانی هستید که خود خلاف شرع و قانون عمل می کنید؟ مگر شما سوگند یاد نکردید بر خلاف شرع و قانون عمل نکنید؟ چه توجیهی دارید بر این حرکتی که دل دشمنان خدا ، انقلاب ، امام ، رهبری ، شهدا و ملت را شاد و دل دوستان را ناخشنود کرد؟ چگونه نمایندگانی هستید که بر خلاف نظر موکلین خود عمل می کنید و توقع حمایت از طرف آنها را دارید؟ مگر مردم به شما رأی دادند که شما مؤید خرابکاران، اغتشاشگران و توطئه گران باشید؟ مگر مردم به شما رأی دادند حامی متخلفین شرع و قانون باشید؟ «این تذهبون؟ » چگونه راه صحیح و صراط مستقیم الهی که ملت شناخته کنار می زنید و به راههای انحرافی و سقوط قدم می گذارید؟
ما از مواضع نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم کرمان حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای جعفری حمایت می کنیم.
والسلام علیکم و رحمة الله

علی ابراهیمی
امام جمعه بافت

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.