سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: نماز جمعه سنگر دفاع از اسلام ومحل پیوند مخلوق با خالق است/ دشمنان روی بی حجاب شدن زنان سرمایه گذاری می کنند/ ۱۹دی سرآغازجمهوری

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 444 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1395.10.18
 
انتشار: جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵ / ساعت ۱۶:۰۳:۳۹- کد خبر: 9247



به گزارش “صبح زرند” ، حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های این هفته نماز جمعه در توصیه به تقوا گفت: وقتی خداوند از بندگانش راضی می شود که تقوای الهی داشته باشند، تقوا به فرمایش امام علی(ع) یعنی پرهیز کردن از گناه و تقوا، شرف دردنیا و آخرت می آورد.

وی اظهار داشت: نماز جمعه در اسلام از جایگاه خیلی بالایی برخوردار است کسانی که در نماز جمعه شرکت می کنند قدر خودشان را بدانند، توفیق زیادی نصیبشان شده قدر بدانید و به دیگران هم سفارش کنید در این نماز عبادی سیاسی شرکت کنند که دعا و حاجات در نماز جمعه برآورده می شود و در اهمیت نماز جمعه همین بس که دو رکعت نماز جمعه بالاتر از هزار رکعت نماز مستحبی است.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه گفت: رضاخان عامل استعمار انگلیس بود که به کشف حجاب و حذف حجاب اقدام کرد، امروز هم خانواده های ما باید بهوش باشند که دشمن روی بدحجابی زنان ما برنامه ریزی کرده چون اگر قشر زنان ما را بتواند ناپاک و فاسد کنند جامعه و بنیان خانواده را فاسد می کند.

وی افزود: امت ایران از اول حجاب داشته و در همه ادیان به امر حجاب دستور دادند ولی استعمار بخاطر اینکه از سرمایه انسانی استفاده کنند و مردم را به شهوت‌رانی سوق دهند بد حجابی را داخل جامعه اسلامی رونق دادند.

وی تصریح کرد: بد حجابی آثار سوء زیادی دارد، طلاق، مسائل خانوادگی و فساد از جمله آثار این سیاست جامعه غربی استعمار است.

نماینده ولی فقیه اظهار داشت: ۱۹دی سالروز قیام مردم قم را گرامی میداریم، ۱۹ دی سرآغاز جمهوری اسلامی بود، این آگاهی مردم قم بود که در اولین فرصت، از ولی خودشان حمایت کردند و نگذاشتند ولی و رهبرشان تنها بماند.

وی ادامه داد: قیام ۱۹دی باید در این زمان سر لوحه همه ما مردم بشود اگر نبود قیام مردم و شهادت روحانیون و طلاب ولایت مدار، الان خبری از جمهوری اسلامی نبود، ما قدر این نظام را بدانید که خیلی زحمت برای این نظام کشیده شده و عده‌ی زیادی از جوانان به خون غلطیدند و به شهادت رسیدند تا ایران اسلامی بماند.

امام جمعه زرند گفت: شهر قم به برکت حضرت معصومه (س) پایگاه انقلاب اسلامی بود که پایه گذاری این نظام از شهر مقدس قم آغاز شده و انشاالله به حول وقوت الهی تمام جهان از برکت اهلبیت (ع) به اسلام ناب محمدی ایمان بیاورند.


برای دیدن لینک این خبردر سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.