سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند : توان دفاعی امروز کشور لرزه بر اندام دشمنان انداخته است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 468 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1395.09.05
 
انتشار: چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵ / ساعت ۱۶:۱۴:۲۴
کد خبر: 8923




به گزارش “صبح زرند” ، حجت‎الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند ، شامگاه سه‎شنبه در همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان حوزه و پایگاه‎های مقاومت بسیج شهرستان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بصیرت و آگاهی تمام اقشار مردم از امام خمینی(ره) و بسیج است.

وی با اشاره به نقش بسیجیان در دوران جنگ تحمیلی بیان داشت: رزمندگان جان بر کف با الگو گرفتن از فرهنگ عاشورا و اطاعت از بنیانگذار جمهوری اسلامی، حماسه‎های عظیمی آفریدند.

ابراهیمی تصریح کرد: رزمندگان با کمترین امکانات جنگی در حالی که حتی سیم خاردار هم در اختیار نداشتند در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و حتی یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادند.

وی با بیان اینکه انقلابی که امام خمینی(ره) به وجود آورد، دینی و ارزشی بود، افزود: ایشان در جامعه اسلامی ما تحول عظیم معنوی به وجود آورد.

ابراهیمی عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز با تدبیر و هدایت رهبر معظم انقلاب به بزرگترین قدرت منطقه تبدیل شده است.

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه توان دفاعی امروز کشور لرزه بر اندام دشمنان انداخته است، گفت: به برکت خون شهدا و فرهنگ بسیجی ایران اسلامی در تولید تجهیزات نظامی و موشکی به موفقیت‎های ارزشمندی دست یافته است.

وی ادامه داد: امروز بسیجیان و یاران وفادار مقام معظم رهبری موشک‎هایی با برد بیش از ۲ هزار کیلومتر تولید کردند که این توان دفاعی لرزه بر اندام استکبار انداخته است.

ابراهیمی با تمسک به روایتی گرانبها از رسول خدا(ص) به بیان فضیلت ایرانیان پرداخت و خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند «بیشترین خدمت را به اسلام اهل فارس انجام می‎دهند».

امام جمعه زرند گفت: این فرمایش، ارزش مردم ایران را می‎رساند که پشتیبان دین خدا هستند.

وی اظهار داشت: در زمان رسول خدا(ص) به احکامی مانند نماز، روزه و جهاد عمل می‎شد، اما تنها امری که مردم به آن عمل نکردند، ولایت امیر مؤمنان(ع) بود.

ابراهیمی اضافه کرد: امام خمینی(ره) با بسیجیان، امر ولایت و اسلام ناب را زنده کرده و از همه چیز خود گذشتند و فداکاری کردند تا دین اسلام احیا شود.

امام جمعه زرند خطاب به تمام مسؤولان، مردم و بسیجیان گفت: نباید بگذارید، حرف ولی و رهبری روی زمین بماند و با بصیرت از ایشان پیروی کنید، چراکه طی تاریخ هرچه ضربه به اسلام وارد شده از سوی افراد بی‎بصیرت بوده است.

وی بر لزوم فراهم کردن زمینه جذب بیشتر جوانان و نوجوانان در مساجد تأکید کرد و بیان داشت: باید تلاش کنیم در مساجد و پایگاه‎های شهرستان ما جذابیت و نشاط باشد تا جوانان جذب آن شود.


برای دیدن لینک این خبردر سایت خبری صبح زرند کلیک کنید


برایر دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.