سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: عاقبت فتنه‌ها و توطئه‌ها دامن خود آمریکا را هم گرفت

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 578 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1395.08.28
 
گروه استانها / حوزه کرمان- ۹۵/۰۸/۲۸ :: ۱۵:۲۲


به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره) ابتکاری حکیمانه و مایه افتخار و عظمت ایران اسلامی است.

امام جمعه زرند ادامه داد: بسیجیان همواره پشت سر ولایت حرکت می‌کنند و موفقیت‌های امروز ایران اسلامی هم مرهون تفکر بسیجی است

ابراهیمی بیان داشت: امروز قدرت و عظمت بسیج و شکست‌ناپذیری آن برای همگان به‌ویژه استکبار ثابت شده و دشمنان به‌ویژه استکبار جهانی از شجاعت‌های بسیجیان در هراس هستند.

امام جمعه زرند تفکر و روحیه بسیجی را یک ارزش دانست و گفت: نقش بسیج در خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان بسیار مؤثر و ارزشمند است.

وی تاکید کرد: الگوی مردمی، دفاعی اسلام و کشور هم‌اکنون درکشورهای همسایه از جمله سوریه و عراق نیز به اجرا در آمده و نتایج ارزشمندی را در پی داشته است

امام جمعه زرند با اشاره به دشمنی‌های آمریکا علیه ایران اسلامی افزود: نتیجه انتخابات آمریکا فهم افرادی عنوان کرد که همچنان به فکر سازش با آمریکا هستند و این کشور را حلال مشکلات می‌دانند.

ابراهیمی آمریکا را دشمن اصلی ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: به فرموده حضرت امام خمینی(ره) آمریکا را زیر پا می‌گذاریم و امروز آمریکایی مقروض به دنیا، جنگ‌طلب و آدم‌کش به‌قدری در مشکلات خود غوطه‌ور شده که عاقبت فتنه‌ها و توطئه‌ها دامن خودشان را گرفته است.

وی در پایان با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی، راهپیمایی بزرگ اربعین را هشداری بزرگ به دشمنان اسلام و قرآن دانست و خاطرنشان کرد: حضور میلیونی زائران در این راهپیمایی نشانه عظمت عاشوراست.


برایدیدن لینک این خبر در خبرگزاری فارس کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.