سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

زنگ ایثار و شجاعت در زرند نواخته شد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 468 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1395.08.10
 
انتشار: دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵ / ساعت ۱۱:۳۷:۵۳- کد خبر: 8273


به گزارش “صبح زرند” ، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، آئین نواخته شدن زنگ ایثار و شجاعت در دبیرستان دخترانه نمونه ولایت زرند با حضور امام حمعه، فرمانده سپاه، رئیس اداره آموزش و پرورش، رئیس بنیاد شهید و جمع کثیری از دانش آموزان و مسئولان این دبیرستان برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام علی ابراهیمی امام حمعه زرند با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴۵ شهید دانش آموز شهرستان زرند، از شهید فهمیده به عنوان الگوی فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان و نوجوان یاد کرد و افزود: این شهید بزرگوار در دوران دفاع مقدس با ایثار و گذشتی که انجام داد از آرمانهای جمهوری اسلامی دفاع کرد و با افتخار به شهادت نائل آمد و به ما درس ایثار و شجاعت و مردانگی داد.

وی خاطر نشان کرد : شما آینده‌سازان کشور باید با الگوبرداری از شهید فهمیده و تلاش در راستای جهاد علمی با کسب علم و دانش و ایمان و معرفت راه شهدا را ادامه دهید و در برابر توطئه‌ها و تهدیدهای دشمن ایستادگی کنید.

امام جمعه زرند همچنین بر پیروی از ولایت فقیه و توجه ویژه به فرمایشات مقام معظم رهبری و شناخت اهداف و برنامه های دشمن برای مقابله عملی با جنگ نرم و خنثی کردن تهاجم فرهنگی دشمن تاکید کرد.

حسین کاظمی رئیس اداره آموزش و پرورش زرند نیز طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدعوین درجلسه نواخته‌ شدن زنگ ایثار و شجاعت در مدارس را آشنایی جوانان با شخصیت و سیره عملی شهدا و ترویج و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس توصیف و اظهار کرد: شهید فهمیده با شهادت خود درس ایثار و شجاعت را به ما آموخت و امید است دانش‌آموزان بتوانند مسیر این شهید بزرگوار را ادامه دهند.

وی افزود: شما دانش آموزان سرچشمه های امید برای استقلال کشور هستید و شکوفائی شما در سنگر علم و دانش، بیش از پیش باعث اقتدار و عزت نظام می شود، لذا همانطور که شهدای دانش آموز با جانفشانی از مملکت دفاع کردند شما نیز در این سنگر از هیچ تلاشی فروگذاری نکنید و با حضور در صحنه و همت در فراگیری دانش توأم با ایمان و بصیرت بر عزت و اقتدار کشور بیفزایید.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبر ی صبح زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.