سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پاسخگویی قاطع به تهاجم دشمنان

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 957 مرتبه
دسته: خبرگزاری شبستانتاریخ: 1389.01.31
 
ارتش جمهوری اسلامی، قدرت و آمادگی پاسخ دندان شکن به همه تهدیدات دولت های مستکبر به ویژه دولت تمامیت خواه آمریکا را دارد.

http://yascms.ir/emam/Untitled%20-%2020.bmp


حجت الاسلام علی ابراهیمی، امام جمعه شهرستان بافت، در خطبه اول نماز جمعه این هفته مطالبی پیرامون اهمیت زیارت امام علی (ع)بیان کرد.

وی گفت: امام علی(ع)از همه صحابه پیامبر(ص)بالاتر و افضل تر است؛ زیرا خداوند ایشان را در آیه مباهله، نفس پیامبر نامید و نیز همه کمالاتی که پیامبر دارد آن امام همام نیز از آن برخوردار است به جزء نبوت خاصه زیرا وحی تنها بر پیامبر نازل می شود.

امام جمعه بافت، ادامه داد: همان طور که پیامبر بر جمیع اصحاب و امت و بر همه انبیاء افضل است، امام علی(ع) هم بر صحابه، امت و بر همه انبیاء به استثنای پیامبر خاتم و نیز بر همه ائمه افضل است و به همین دلیل زیارت آن حضرت هم بر زیارت گروههای یاد شده مگر بر زیارت پیامبر(ص) برتر است.

وي در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به شعار همت و کار مضاعف، به چند نکته مدیریتی از قرآن کریم اشاره کرد و گفت: نخستین نکته مدیریتی از دیدگاه قرآن کریم که با توجه به آیه 34 سوره بقره برداشت می شود، لیاقت و شایستگی مدیر است؛ زیرا خداوند هم با توجه به اینکه فرشتگان مقرب درگاه الهی بودند اما به آنان امر کرد به آدم تازه به دوران رسیده سجده کنند زیرا آدم لیاقت این سجدگی را داشت.

حجت الاسلام ابراهیمی، با استفاده از آیه 67 سوره بقره و 120 این سوره ، پیگیری و جدیت در کار و برخورد با متخلفان را از دیگر نکته های مدیریتی قران برشمرد و افزود: برای رسیدن به موفقیت، پیگیری و تداوم برنامه برای حصول نتیجه نهایی لازم است و به همین دلیل است که خداوند هم برای هدایت بشر پیامبرانی را پی درپی فرستاد.

وی در ادامه با اشاره به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: روز پیوستن ارتش به مردم به تعبیر حضرت امام(ره)روز شادی بندگان خدا و یأس ستمگران بود.

امام جمعه بافت، با تأکید بر این مطلب که ارتش امروز شجره طیبه ای است که قدرت و آمادگی پاسخ دندان شکن به همه تهدیدات دولت های مستکبر به ویژه دولت تمامیت خواه آمریکا را دارد، بیان داشت: آمریکا جنگ طلبی است که با شعار مبارزه با تروریسم، سلاح هسته ای تولید کرده و تروریسم هایی چون ریگی را پرورش داده است.

وی اضافه کرد: آمریکا دروغ گو و فریبکار است و بدبخت تر از او کسانی هستند که فریب آن را خورده و به جمهوری اسلامی پشت می کنند تا به این طریق به یگانه نظامی که جلوی ظلم و ستم و فریبکاری آنها را گرفته آسیب بزند.

وی در ادامه به 2اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم اشاره و تصریح کرد: سپاه از بدو تأسیس تا کنون همواره مدافع نظام، انقلاب امام و رهبری بوده؛ ضمن آنکه نقش ارزنده آن در جنگ، نقش مؤثر در حفاظت از عناصر نظام، برقراری امنیت پروازی، سازندگی و نقش آن در بازدارندگی از جانب دشمن جزو مهمترین عملکردهای سپاه است.

حجت الاسلام ابراهیمی، با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز بهورز و پرستار، به پرستاری از دیدگاه امام خمینی(ره)اشاره کرد و گفت: امام(ره)بر لزوم خوشرفتاری، کمک و دلجویی نسبت به بیمار تأکید داشتند و این رفتارها را در روحیه بیمار مؤثر باعث سرعت بهبود او می دانستند.

وي در پایان، کنفرانس بین المللی خلع سلاح در تهران را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: تولید سلاح کشتار جمعی و میکروبی از دیدگاه همه ادیان الهی حرام است و پیامبر اسلام در جنگ ها تأکید داشتند تا از آلودگی نهرها، قطع درختان، دشنام دادن و به گرسنگی کشاندن افراد پرهیز شود.

امام جمعه بافت با بیان اینکه جمهوری اسلامی در صدد تحقق جهانی بدون تسلیحات کشتار جمعی است، گفت: آمریکا در حالی سیاست یک بام و دو هوا را دنبال می کند که ساخت سلاح هسته ای را برای اسرائیل آزاد گذاشته و از دیگر سوی، حتی حق استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای را هم به ایران نمی دهد.

وی، تأکید کرد: اما به فضل الهی آنچه طی سالهای اخیر رخ داده و همگان نظاره گر آن بودند، قدرتمند شدن روز افزون ایران اسلامی و شکست بیش از پیش توطئه های آمریکا و ذلت و خواری آنان بوده است.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.