سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

موضوع: سرنوشت صهیونیست ها و یهودیان جنایتکار و رژیم صهیونیستی اسرائیل در قرآن/ ابتکار بزرگ امام خمینی(ره) در نامگذاری روزجهانی قدس:

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 412 مرتبه
دسته: خطبه های نماز جمعهتاریخ: 1395.04.12
 
خطبه نماز جمعه شهرستان زرند به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم مورخه 95/04/11


http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG


خطبه اول


اَلحَمدُ اللِه رَبِ اِلعالَمینَ الصَلاة وَالَسلامُ عَلی عَبِداللِه وَ رَسُولِهِ وَحَبیبِه وَصَفیهَ وَحافِظِ سِرِه وَمُبَلغِ رِسالاتِه ِسِیدِنا وَمَولانَا اَبِی القاسِمِ المُصطَفَی مُحَمَدصلی الله علیه وآله وسلّم وَعَلی آله الطَیِبینَ الطاهِرین المَعصُومینَ اَلهُداةِ المَهدیین وَالَلعنَ الدائم عَلَی اَعدائِهِم اَجمَعینَ ِاِلی قِیامِ یَومِ الدین .
قال الله الحکیم فی کتابه : « وَ قَضَيْنا إِلى‏ بَنِي إِسْرائِيلَ فِي الْكِتابِ لَتُفْسِدُنَّ فِي الْأَرْضِ مَرَّتَيْنِ وَ لَتَعْلُنَّ عُلُوًّا كَبِيراً » (1)

اُوصیکُم عِبادَالله وَنَفسی بِتَقَوَیَ الله

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج)، یا بقیة الله یا اباصالح، ادرکنا واغثنا

خشنودی مولایمان صاحب الزمان(عج) ، سلامتی رهبر عزیز و بزرگوارمان، شادی روح امام راحل عظیم الشأن، شادی ارواح طیبه شهدا ، شهدای والا مقام شهرستان ، شهدای والا مقام مدافع حرم ، دو شهید گرانقدر مهمان امروز نماز جمعه ، شهدای والامقامی که بستگانشان امروز در نماز جمعه حضور دارند یا حضور پیدا می کنند ، شادی ارواح مطهر دو شهید گمنام شهرستان و سلامتی همه خدمتگزاران به نظام اسلامی ،سلامتی خودتان وخانواده وفرزندانتان اجماعاً صلوات.

امیدوارم خداوند متعال ، این راهپیمایی و حضور باشکوه را در روز جهانی قدس اولین نماز جمعه در مصلی پیامبر اعظم (ص) را از همه ما قبول بگرداند ، ذخیره ای ارزشمند برای دنیا و آخرت، برای اولین لحظه ورود ما به عالم قبر و قیامت قرار بگیرد ، باز هم صلوات بر محمد وآل محمد(ص).

اولاً از حضور همه برادران و خواهران و جوانان و نوجوانان و زن و مرد ، پیر و جوان ، روزه داران عزیز مسئولین و مدیران سروران عزیز ، روحانیون گرامی و همه شما عزیزان و بزرگواران که در راهپیمایی روز قدس، در اجابت به دعوت حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری شرکت کرده اید، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

از سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه جناب حجت السلام و المسلمین حاج آقای ایزدی و از برگزار کنندگان، از شورای هماهنگی تبلیغات، از ستاد نماز جمعه، از مجری و قاری و همه دست اندرکاران که امروز زمینه حضور نمازگزاران در این مکان را فراهم کردند تا شما هم بازدیدی از مصلا داشته باشید و اولین نماز جمعه را در ماه مبارک رمضان بتوانید در مصلایی که بنام مقدس پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) است برگزار کنیم ، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم لازم به ذکر است از حضور بسیار خوب شما مومنین در لیالی قدر در تکایا و در حسینیه ها مساجد نیزصمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

سرنوشت شوم رژیم اشغالگر قدس در قران:

برادران و خواهران ! در خطبه اول وضعیت صهیونیست ها و یهودیان جنایتکار و رژیم صهیونیستی اسرائیل را در قرآن و سرنوشت مختوم این غده سرطانی چند کلامی عرض می کنم . آیه ای خدمت شما تلاوت کردم از جنایات بی حد و اندازه اسرائیل و بنی اسرائیل خبر می دهد ، خدای تبارک و تعالی در سوره اسراء می فرمایند :« وَ قَضَيْنا إِلى‏ بَنِي إِسْرائِيلَ فِي الْكِتابِ لَتُفْسِدُنَّ فِي الْأَرْضِ مَرَّتَيْنِ وَ لَتَعْلُنَّ عُلُوًّا كَبِيراً » ما اعلام کردیم به بنی اسرائیل « فِي الْكِتابِ » یعنی در تورات ، ما در تورات اعلام کردیم که شما در آینده چه نوع جرثومه های فسادی هستید ، « لَتُفْسِدُنَّ فِي الْأَرْضِ مَرَّتَيْنِ » شما در این کره خاکی یا ارض اقدس فساد می کنید و جنایت می کنید و استکبار می ورزید خدای تبارک تعالی از آینده این قوم لجوجِ پیامبر ذبح کن و پیامبر کُش خبر می دهد. می گوید « ما به بنى اسرائيل در كتاب (تورات) اعلام كرديم كه دو بار در زمين فساد خواهيد كرد » شما ببینید بیش از شصت است که یک کشوری را محو کنید و ساکنین آن را بیرون کنید ، مردم مظلوم فلسطین را از خانه و کاشانه خود بیرون کردند و مزارع آنها را گرفتند ، اولین قبله عالم و اولین قبله مسلمین ، مسجدالاقصی را در تصرف خودشان قرار دادند و بیش از شصت سال ملت مظلوم فلسطین را آواره کردند و تمام کوششان این است که هیچ کس در دنیا پیدا نشود که از مردم مظلوم فلسطین حمایتی بکند و دراین مدت تمام سعی و کوششان این بود که قصه فلسطین از روی کره خاکی محو شود و حامی نداشته باشد و کشورهای عرب منطقه را به حمایت از خودشان وادار کردند امروز علاوه بر جنایتی که صهیونیست ها در فلسطین اشغالی کردند ، شما ببینید گروه های تکفیری را به جان ملت های مسلملن انداختند ، گروه های تکفیری ، تروریستی ، داعش همه وهمه ساخته پرداخته صهیونیست ها هستند ،دولت مستکبر آمریکا را صهیونیست ها می چرخاند تمام پول و اموال در دست صهیونیست هاست ،ملت مظلوم یمن را با برنامه ریزی صهیونیست ها شبانه روز به آتش می کشند این فسادی که خدای تبارک و تعالی در قرآن مجید از بنی اسرائیل ذکر کرده امروز با تمام وجود مشاهده می کنیم ، که حتی یاسر عرفاتی که سال ها با صهیونیست ها مبارزه کرده او را به مذاکره و صلح کشاندند و برنامه از نیل تا فرات را پیگیری می کردند همه چیز طبق روال صهیونیست ها پیش می رفت تا اینکه ندای امام بزرگوار ما، این مرد بزرگ بت شکن قرن حضرت امام خمینی (ره) مبارزه با طاغوت و مبارزه با اسرائیل و صهیونیست ها را مطرح کردند و نگذاشتند قصه فلسطین فراموش شود و یک جنگ نرم جهانی را علیه صهیونیست ها و سران استکبار در دنیای اسلام و در دنیای مظلومین راه اندازی کردند .

ابتکار بزرگ امام خمینی(ره) در نامگذاری روزجهانی قدس:

با ابتکار این مرد بزرگ که رحمت خدا بر او باد جمعه پایانی ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کردند که روزه داران مسلمانان فریاد بزنند ، امروز روز فریاد است در سراسر دنیا یک فریاد ، فریاد بر علیه اسرائیل و مرگ بر اسرائیل است و فریاد بر علیه سران استکبار و مرگ بر آمریکاست که این کار بزرگ امام بود که جهت داد ، ملت مظلوم فلسطین را که تحلیل می رفت و دچار یاس شده بود و مبارزین فلسطینی که دچار یاس شده بودند چون سرانشان به سازش با صهیونیست ها پرداخته بودند و خون شهدایشان به هدر می رفت امام خون شهدا را زنده کرد این مسیر را مشخص کرد ملت های مظلوم مسلمان دنیا را به حمایت از ملت مظلوم فلسطین و قبله اول مسلمانان فرا خواند و امروزدر جای جای ایران اسلامی روز فریاد علیه اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است .

فلسطین در بینش حضرت امام ومقام معظم رهبری:

در بینش امام و در بینش مقام معظم رهبری درباره فلسطین چند کلامی را خدمت شماعرض می کنم شما نگاه کنید گروه های تروریستی که در قلب مسمانان شمشیر فرو می کنند و خونشان را می ریزند ، ساخته و پرداخته صهیونیست هاست ، فساد جنسی را در شبکه های مجازی و بی دینی و شکستن حرمت خدای تبارک و تعالی ، شکستن حرمت انسانیت ، اینها فسادهای است که صهیونیست ها در دوران معاصر انجام می دهند ، حضرت امام (ره) می فرمایند : « روز قدس یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز قدس مقابله مستضعفین با مستکبرین است... روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند... روزی است که باید تمام مستضعفین را از چنگال مستکبرین بیرون بیاوریم... » (2) این بخشی از سخنرانی حضرت امام بود که ما را نجات داد و ما را رهنمون فرمودند .

مقام معظم رهبری هم می فرمایند : «قضیه فلسطین “کلید رمز آلود” گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است.»(3) همه دنیا و اسلام باید مسئله فلسطین را مسئله خود بدانند و در سایه تحقق وعده های الهی فلسطین به ملت فلسطین برگردد و دولت واحد فلسطینی به انتخاب همه فلسطینی های سراسر کشور خود اداره شود .

پیام راهپیمایی روز قدس:

برادران و خواهران امروز که من و شما در این راهپیمایی شرکت کردیم ،این پیام را به سراسر دنیا و صهیونیست ها می رسانیم که ما ملت مظلوم فلسطین را تنها نمی گذاریم وبا تمام وجود از آنها حمایت می کنیم از حزب الله لبنان حمایت می کنیم، از تمام مظلومان جهان حمایت می کنیم علاوه بر همه این ها این به نفع امنیت خود کشور ماست ، ما امروز که در راهپیمایی شرکت می کنیم در واقع امنیت خودمان را تامین می کنیم ،در فرمایشی از مقام معظم رهبری است که می فرمایند : « امروز رو راهپیمایی مبارزه با ناامنی هایی است که صهیونیست ها و استکبار جهانی به وجود می آورند » ایشان می فرمایند «روز قدس پشتوانه‌ی امنیت کشور ما هم هست. این را همه‌ی آحاد مردم عزیز ما بدانند؛ هر یک نفری که روز قدس توی خیابان می‌آید، به سهم خود دارد به امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاوردهای انقلابش کمک می کند. »(4)من صمیمانه از حضور همه شما برادران عزیز و خواهران مکرمه روزه دارن عزیز که در این راهپیمایی شرکت کردید تقدیر و تشکر می کنم ، این بخش اول صحبت بنده بود که بنی اسرائیل چه جنایاتی را انجام می دهند و امروز ما مشاهده می کنیم در همین جنگ تحمیلی بیش از 200 هزار شهید ،700 هزار مجروح این نتیجه جنایات اینها ست که این جنگ را بر ملت مظلوم ما تحمیل کردند ، این جنایات بنی اسرائیل و صهیونیست ها ست.

آمریکا وصهیونیستها راس ظلم وکفر :

حال سرنوشت جنایات این صهیونیست ها چه خواهد شد؟! آیا در قرآن اشاره ای به سرنوشت صهیونیست ها هم شده است ؟! ممکن است کسی سوال کند که چرا آمریکا و صهیونیست ها را هدف قرار داده اید؟ ظالم و کافر در دنیا خیلی زیاد هستند ، علتش این است که اینها راس ظلم و کفر هستند راس جنایت هستند صهیونیست ها که نابود شوند تمام ظالمین در دنیا نابود می شوند ، وقتی ما راس ظلم را هدف قرار گرفتیم و مبارزه کردیم و او را به زمین زدیم و شکست دادیم تمام کفر زمین خورده و علت این کار این است .

وعده قران در خصوص سرنوشت مختوم صهونیستها:

اما سرنوشت خون آشام جنایت کاران که خدای تبارک تعالی می فرماید : « إِنْ أَحْسَنتُمْ أَحْسَنتُمْ لِأَنفُسِكُمْ ۖ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا ۚ فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِيَسُوءُوا وُجُوهَكُمْ وَلِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِيرًا » اگر نيكى كنيد، به خود نيكى كرده‌ايد، و اگر بدى كنيد، به خود [بد نموده‌ايد]. و چون تهديد آخر فرا رسد [بيايند] تا شما را اندوهگين كنند و در معبد[تان‌] چنانكه بار اول داخل شدند [به زور] درآيند و بر هر چه دست يافتند يكسره [آن را] نابود كنند. (5) فرمودند شما دو بار فساد کنید نتیجه فساد شما این می شود وعده دوم که فرا رسید « لِيَسُوءُوا وُجُوهَكُمْ » چهره های شما را غم فرا می گیرد چون لشکر اسلام از سراسر دنیاجمع می شوند ، امیرالمومنین (ع)می فرمایند : « پرچم هایی از عراق به سوی فلسطین در حرکت هستند که روی پرچم آنها نوشته شده « القوه » (6) « واعدو لهم مستطعتم من قوه » هر نیرویی در قدرت دارید برای مقابله با آن‌ها [دشمنان] آماده سازید. (7) و در این لشکر عرب و ایرانی هستند و چه جنگی روی خواهدداد، پا روی مجروحین می گذارند ، این وعده قرآنی است ، این که مقام معظم رهبری می فرمایند «کلید رمز آلود » بخاطر این است که سرنوشت صهیونیست ها یک سرنوشت مختومی است و رو به اضمحلال است ، ارتشی که چند کشور عربی را در شصت سال زمین گیر کرده ، در جنگ لبنان و 33 روز از حزب الله لبنان شکست خورده از مردم غزه شکست خورده اگر دست از پا خطا کند در عرض 7 دقیقه ایران اسلامی تلاویو را با خاک یکسان می کند .غُرش موشک های ایران اسلامی غم به چهره صهیونیست ها می گذارد ، قران مجید می فرماید، وعده دوم که فرا رسد « لِيَسُوءُوا وُجُوهَكُمْ » خندانی دیگر تمام می شود و خوش گذرانی به پایان می رسد و دختران اسرائیلی را به سربازی می برند و به فساد می کشند دنیا را به فساد کشیدند اینها به پایان می رسد و غم به چهره آنها می نشیند « وَلِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ » نماز را در مسجد الاقصی برگزار می کنند ، همان مسجدی که صهیونیست ها الان جلوگیری می کنند که مسلمانان نماز بخوانند ،همین امروز جمعه خدا می دانند که چه وضعیتی ملت مظلوم فلسطین دارند که خدا را نمی توانند در قبله خود عبادت کنند « وَلِيُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِيرًا » و بر هر چه دست يافتند يكسره [آن را] نابود كنند . این است که مقام معظم رهبری اشاره می کنند قضیه فلسطین « کلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج بروی امت اسلامی است » این یک واقعیتی است .

ایرانیان زمینه سازان حکومت جهانی حضرت مهدی(عج):

رسول اکرم (ص) مي فرمايند: «يخرُجُ الناسٌ مِنَ المَشرِقِ فَيوَطِّئونَ لِلمَهدي سُلطانَه ؛ مردمي از شرق قيام مي کنند و زمينه را براي حرکت جهاني مهدي [عج] فراهم مي سازند.» (8) ملت بزرگ ایران از مشرق زمین قیام می کنند و زمینه حاکمیت حضرت مهدی موعود (عج) را در سراسر دنیا مهیا می کند این وعده قطعی الهی است و خدا خلف وعده نخواهد کرد ممکن است خلف بعید بکند اما خلف وعده هرگز نخواهد کرد و ملت بزرگ ایران بر صهیونیست ها پیروز خواهد شد و فلسطین به دامان اسلام برخواهد گشت و مسلمانان نماز و نماز جمعه را در مسجد اقصی برگزار خواهند کرد از برکت امام، شهدا و از برکت قیام ملت بزرگوار ایران ، از برکت دعاها و نفرین های شما روزه داران عزیزاست.

خدایا آنچه را گفتیم و شنیدیم به محض رضای خودت قرار بده.

خطبه دوم

اَلحَمدُ اللِه رَبِ اِلعالَمینَ الصَلاة وَالَسلامُ عَلی عَبِداللِه وَ رَسُولِهِ وَحَبیبِه وَصَفیهَ وَحافِظِ سِرِه وَمُبَلغِ رِسالاتِه ِسِیدِنا وَمَولانَا اَبِی القاسِمِ المُصطَفَی مُحَمَدصلی الله علیه وآله وسلّم وَعَلی آله الطَیِبینَ الطاهِرین المَعصُومینَ اَلهُداةِ المَهدیین وَالَلعنَ الدائم عَلَی اَعدائِهِم اَجمَعینَ ِاِلی قِیامِ یَومِ الدین.
اُوصیکُم عِبادَالله وَنَفسی بِتَقَوَیَ الله.

در آغاز خطبه دوم خود و همه شما برادران و خوهران مکرمه وروزه داران عزیز را دعوت می کنم به تقوی الهی، به انجام واجبات و حفظ حریم خدا ، سعی کنیم در زندگیمان حریم خدای متعال را حفظ کنیم آنچه را که نهی فرموده انجام ندهیم و یقین کنیم که نهی اش به نفع ماست و آنچه را که دستور داده انجام بدهیم که انجامش به نفع خود ماست ،امیدواریم که خدای تبارک تعالی توفیق تقوا و پرهیزگاری به همه ما کرامت بفرماید

تلاش در جهت ساخته شدن مصلی بزرگ نماز جمعه شهرستان زرند:

من مجدداً از حضور همه شما برادران و خواهران در راهپیمایی روز قدس و تشریف فرمایی شما در مصلی و شرکت در اولین نماز جمعه در مصلی شهر که به نام مقدس پیامبر اعظم (ص) نام گذاری شده صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم از بنیان گذاران این مصلی از امام جمعه اسبق حضرت حجت الاسلام حاج آقای بابایی و حضرت حجت الاسلام حاج آقای کرمی پور باید تقدیر و تشکر کنیم که هم بنیان خیر را گذاشتند و هم کمک کردند و هم وقت گذاشتند تا به امروز به این نتیجه رسیده که ما بتوانیم اولین نماز را برگزار کنیم ، برای ادامه کار ،عزیزان همت شما را می طلبد ، در این مدت یک سال و چند ماهی که بنده در خدمت شما هستم حدوداً 250 میلیون تومان شورای سیاست گذاری از تهران و 202 میلیون تومان دولت محترم کمک کرده است . یکی از خیرین خانم های مکرمه که راضی نیستند نام ایشان را ببرم یک قطعه زمینی را در اختیار گذاشتند که ما بفروشیم و برای مصلی هیزینه کنیم ، یکی از خیرین جناب آقای باربد گفتند که 100 میلیون تومان کمک می کنیم که تا حالا 80 میلیون تومان کمک کرده اند بعضی از خانواده های عزیز شهدا در گذشته و حال کمک کردند ، همه شما مومنین هر هفته در نماز جمعه کمک می کنید ، شرکت هایی هم که کمک حال حقیر بودند و کمک کردند زغالشویی ، شرکت کک و قطران ، شهرداری محترم ، شرکت فولاد ، گندله ، جهاد کشاورزی و صنعت و معدن ، سنگ معدن جلال آباد ، مدیر آب و فاضلاب شهری،کمیته امداد ، سپاه ، هلال احمر و واگن سازی ، اداره برق و فرماندار محترم ، معاون فرماندار ، نماینده محترم و مهندس ناظر که شبانه روزشان را وقف مصلی کرده اند و خادم مصلی سید بزرگوار ، آقای میرزایی و همه و همه که ممکن است برخی از اسامی را نخوانده باشم و خدا ان شاءالله به همه این عزیزان خیر دهد . قرارداد کاشی بسته شده و قرار است تمام کاشی شود و گنبد که متاسفانه هنوز جرثقیلی را پیدا نمی کنیم که گنبد را نصب کنیم، این گنبد 37 متر ارتفاع و 400 متر زیر بنا دارد و آجر هم خریداری شده و در و پنجره هایش را همه خودمان ساخته ایم و ... و الان تا به اینجا رسیدیم و الان هم بودجه کافی برای ادامه کار نداریم و « الدال علی الخیر کفاعله »(9) شما می توانید کمک کنید و امروز من فکر می کنم مصلی مهم ترین مصداق کار خیر است که ما می توانیم انجام بدهیم که اگر بودجه ای باشد و امکاناتی مهیا شود ان شاءلله به خواست خدا شش ماهه دوم ما بتوانیم نماز را در اینجا برگزار کنیم . شما می بینید اینجا هر چه جمعیت وارد شده اند باز هم گنجایش هست و اینجا تنها فاز اول است ان شاءالله فاز دوم و سوم هم ساخته می شوند ،اگر کمک شما باشد و با مسئولین و مدیران و دلسوزی که شما بزرگواران دارید ما می توانیم ان شاءلله در شش ماهه دوم سال نماز جمعه را دراینجا برگزار کنیم.

افشای حقوق بشر آمریکایی:

نکته دوم امروز روز افشای حقوق بشر آمریکایی هم هست ، در 12 تیر آمریکا به هواپیمای مسافربری ما حمله کردند و حدود 298 سرنشین را به خاک و خون کشیدند و ملت را داغدار کردند حقوق بشر آمریکا یعنی حمایت از ظالم ، مردم مظلوم یمن این ها بشر نیستند ؟ مردم مظلوم فلسطین که 60 سال است ، مردم غزه که نه آب، نه برق و نه دارو دارند ، مردم مظلوم سوریه و عراق و پاکستان ، این بشری که استکبار جهانی حرف می زند یعنی حقوق خودشان ، متاسفانه مجامع بین الملل هم سکوت کرده اند ، شما دیدید جناب آقاب بانکی مون ، حکومت کودک کش و جنایت کار آل سعود را از فهرست جنایتکاران حقوق بشر برداشت و حامی اینها شد ، ما داریم زندگی می کنیم ولی آینده جهان ان شالله به خواست خدا نابودی تمام مستکبرین است .

استفاده از تولید داخل وخودکفایی در اقتصاد:

نکته سوم کشور ما نباید دلخوش به آمریکا شود در قصه برجام برای همه ما روشن شد آمریکا دلش برای ملت ایران نسوخته است ، بد عهدی های آمریکا را با اینکه دست دادند تعهد دادند اما نکردند هنوز جوهر قلمشان خشک نشده بود که آمدند تحریم های جدید را اعمال کردند مقام معظم رهبری فرمودند :« این ها بد عهدند و به این ها نمی شود اعتماد کرد مدیران و مسئولین باید دست بر زانوی خود بگذاریم و این بنگاه های اقتصادی ، اقتصاد مقاومتی راراه اندزی کنیم، خودمان تولید کنیم » (10)، از تولید خودمان مصرف کنیم ، قدر تولید خودمان را بدانیم پدران و مادران و زن و مرد اینقدر دنبال جنس خارجی نگردیم کارخانه های ما رکود گرفته نیمه تعطیل شده ما عزت و غیرت داشته باشیم از تولید خودمان استفاده کنیم کشور خودمان را آباد کنیم از لباس میهنی خودمان استفاده کنیم فرهنگ ایرانی خودمان را حفظ کنیم ، مردم بزرگوار، ملت ایران فرهنگ چند هزار ساله دارد ما ریشه داریم ، ریشه در تاریخ ، آمریکایی ها 200 الی 300 سال است که در دنیا ادعای فرهنگ می کنند ، ما در تاریخ ملت ریشه داری هستیم ، فرهنگ محبت ، فرهنگ انسانیت این مال ما ایرانی هاست.

ملت ایران برگزیده خداوند:

پیامبر(ص) فرمودند: «خداوند، در میان بندگانش، دارای دو برگزیده است:

1. برگزیده او در میان عرب، در قریش است؛

2. نیکی او در میان عجم (غیر عرب) در جمعیت ایرانی است».(11)

منظور از این سخن، این نیست که نژاد، موجب برتری است؛ بلکه منظور، خبر دادن از نبوغ و استعداد و زمینه هایی است که در نژاد قریش و ایرانیان وجود دارد.(12) ما ریشه داریم و قدر خودمان را نمی دانیم و فرهنگ خودمان را با فساد خدشه دار می کنیم.

مبارزه با دریافت حقوقهای نجومی توسط برخی مدیران:

این که بخش کمی از مدیران حقوق نجومی می گیرندکه رئیس جمهور پیام دادند که اجرا شود و به مردم اعلام کنند و اینها عزل شوند و آنها را مجازات کنند تا کسی جرات نکند حقوق نجومی دریافت کند ، مردم جان و خون دادند و مبارزه کردند تا طاغوت نابود شود اماعده ای می خواهند دوباره طاغوتی زندگی کنند و تافته جدا بافته از ملت شوند چه کسی قبول می کند ؟! سرمایه بیت المال این ملت در جیب عده ای نانجیب و ضد نظام و انقلاب برود ، چه کسانی باید برخورد کنند؟ خودِ دولت باید برخورد کنند، دستگاه قضایی باید برخورد کنند .

صحبت پایانی من این است ان شالله به خواست خدا نماز عید فطر را هم ان شاءالله روز عید ساعت 7 در زمینی که مهیا شده در همین نقطه ان شالله باشکوه برگزار می کنیم.

خدایا آنچه را که گفتیم و شنیدیم محض رضای خودت قرار بده


پی نوشت:

1. سوره اسراء/ آیه 4

2. صحیفه امام (ره)، ج 9، ص 277-280.

3. بیانات مقام معظم رهبری 25/1/85

4.بیانات مقام معظم رهبری 2/ 6/ 1390

5.سوره اسراء / آیه7

6. عقائد الامامیه، ج1 ، ص270؛ به نقل از هاشمي شهيدي، سيداسداله، ظهور حضرت مهدي(ع) از ديدگاه اسلام و مذاهب و ملل جهان

7. سوره انفاق/ آیه 60

8. سنن ابن ماجه، ج 2، ص 1368، ب 34، ح4088؛ کنز العمال، ح 38657؛ الزام الناصب، ج 2، ص 14

9. فرج بعد از شدت ۱ / ۳۴۴؛ قابوس نامه / ۲۹ ؛ الكافي ۴ / ۲۷ / ۴

10.دیدار مسئولان نظام با رهبر انقلاب ، 25/4/95

11. ربیع الأبرار، زمخشری (مطابق نقل نفس الرحمن، ص31)

12. ایرانیان در قرآن و روایات، ص 65.





http://yascms.ir/emam/gozaresh/m786.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/m787.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/m788.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/m789.jpg

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.