سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: گروه تروریستی داعش را اسلام آمریکایی به وجود آورد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 594 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1395.03.21
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان
۹۵/۰۳/۲۱ :: ۱۵:۳۰


به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، هدف از روزه را رسیدن به گوهر ناب تقوا دانست و با اشاره به نزول قرآن در ماه مبارک رمضان و فضیلت تلاوت و تدبر در قرآن اظهار داشت: باید جان و دلمان را با تلاوت و تدبر در قرآن نورانی کنیم و فرهنگ ما نیز قرآنی شود.

وی با اشاره به اینکه رمضان به عنوان ماه اسلام است، بر لزوم بهره‌مندی از برکات این ماه تاکید کرد و ادامه داد: در این ماه باید تمام اعضا و جوارح انسان و حتی فکر انسان روزه باشد و مرتکب گناه و خطا نشود.

ابراهیمی در ادامه به بحران منطقه اشاره کرد و ابراز داشت: اختلاف و درگیری در کشورهای مسلمان، شکل‌گیری گروه تروریستی داعش، جنگ هشت ساله علیه انقلاب اسلامی و فتنه 88 را اسلام آمریکایی به وجود آورد، لذا آمریکا دشمن انقلاب اسلامی بوده و لحظه به لحظه به فکر نابودی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه همه اقدامات دشمن در منطقه برای به چالش کشاندن نظام اسلامی ایران است، گفت: انقلاب اسلامی ایران با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری به جهت پایبندی که به اسلام و قران دارد از این تحرکات بی‌پایه و اساس ضربه‌ای به آن وارد نمی‌شود.

امام جمعه زرند با گرامیداشت فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب تاکید کرد و با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی خواستار توجه جدی مسؤولان به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در این شهرستان شد.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب به صورت متناوب چند سال بر اجرای این طرح در کشور اصرار دارند و این موضوع نشان از اهمیت جدی اجرای طرح اقتصاد مقاومتی است.

ابراهیمی عنوان کرد: همه در قبال اجرای طرح اقتصاد مقاومتی وظیفه دارند، کشور اسلامی باید در زمینه تامین نیازمندی‌های خود خودکفا باشد.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری فارس کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.