سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: امام علی (ع) هم سنگ قران است / برجام معامله نقد در مقابل نسیه است / جهادگران عرصه اقتصاد مقاومتی را حمایت کنند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 365 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1395.02.03
 
کد خبر : 44646
تعداد نظرات : 0 نظر
تاریخ انتشار خبر : ۳ اردیبهشت, ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷



به گزارش صدای زرند، نماز جمعه این هفته زرند به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان زرند ضمن تبریک ایام ولادت امام علی (ع) با ذکر روایتی از پیامبر اکرم (ص) به ذکر فضایل امیرالمومنین پرداخت و گفت: امیرالمومنین علی (ع) عدیل و هم سنگ قران است.

حجت الاسلام ابراهیمی ضمن بیان اینکه ولایت امام علی خالی از هر گونه خطا و اشتباه و سهو است گفت: امیرالمومنین معصوم بوده و با توجه به اینکه قران کریم به همه چیز اولویت دارد امیرالمومنین نیز به همه اولویت دارد.

امام جمعه زرند در ادامه با اشاره به فضایل حضرت علی (ع) گفت: روز جمعه روزی است که خوبی ها دو برابر نوشته می شود و گناهان آمرزیده می شود و دعا در دو زمان در این روز مستجاب می شود یکی لحظه غروب افتاب هنگامی که نیمی از خورشید غروب کرده و دیگری هنگامی که خطیب جمعه از محل خواندن خطبه به مصلی نماز و محراب می آید.

امام جمعه زرند ضمن توصیه مردم به تقوا گقت: امام بزرگ ما با رعایت تقوی در مسایل کوچک و باج ندادن در مساله دین و رعایت تقوی به این مقام بزرگ رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی در بیان مناسبات با اشاره به ایام اعتکاف و فرهنگ مقدس اعتکاف اظهار داشت: معتکفین در شهرستان حدود چهار هزار نفر و در شهر زرند را ۹۰۰ نفر می باشند که کمک به امر اعتکاف و معتکفین کمک به بهترین افراد می باشد و در این ایام بهترین زمان برای کمک و خیرات است که ثواب این کار کمتر از ایام محرم و رمضان نیست.

امام جمعه زرند در ادامه واقعه طبس را نصرت الهی و نشان دهنده ی نظر و لطف خداوند به ملت و انقلاب اسلامی دانشت و گفت: با اینکه آمریکایی ها با استفاده از تجهیزات هواشناسی روزی صاف را برای عملیات خود انتخاب کرده و با افراد نفوذی خود هماهنگی لازم کرده بودند خداوند با ریگ و شن این توطئه را خنثی کرد.

وی گفت: در حادثه طبس ما دانستیم دشمن داخلی و خیانت خودی ها بیشتر از هر دشمنی به ما ضربه زده و می زند.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: برجام معامله نقد در مقابل نسیه است و کوتاهی و عقب نشینی ما در مقابل جرثومه فساد آمریکا و کشور های نامسلمانی مانند عربستان که عروسک خیمه شب بازی استکبار هستند و حتی بیشتر از اسراییل با ما دشمنی دارند به ضرر نظام و کشور است.

وی ادامه داد: جنگ نرم جنگ این زمانه است و جوانان افسران جنگ نرم می باشند که فعالان در این زمینه باید بتوانند به زیر بنای سست استکبار حمله کنند.

امام جمعه زرند در پایان با تاکید چندین باره اقتصاد مقاومتی و صنایع پایین دستی از مسولین خواست از فعالان اقتصادی که جهادگران این عرصه هستند حمایت کنند.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 5.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 1 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.