سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: ماه رجب فرصت خوبی برای استغفار است / فرمانده ی اقتصاد مقاومتی در شهرستان فرماندار شهر است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 406 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1395.01.27
 
کد خبر : 44462
تعداد نظرات : 0 نظر
تاریخ انتشار خبر : ۲۷ فروردین, ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷


به گزارش صدای زرند، نماز جمعه این هفته زرند به امامت حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه این شهر و با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار زرند در مسجد جامع زرند برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیمی در خطبه اول نماز جمعه با استفاده از آیات قرآن و روایات رسیده از اهل بیت (ع) به آثار استغفار و طلب رحمت و بخشش خداوند اشاره کرد و اظهار داشت: اولین اثر استغفار ریزش رحمت خدا می باشد و ماه رجب و شعبان فرصت خوبی برای استغفار است.

ایشان همچنین گفت: اثر دیگر استغفار ریزش باران و ثمره دهی باغ و درختان است و استغفار و طلب توبه قدرت روحی و حتی جسمی انسان را بیشتر می کند و باعث پیروزی مومنان می شود.

امام جمعه زرند با اشاره به دیدار نوروزی هییت دولت با مقام معظم رهبری و توصیه های ایشان که دولت و مردم را به صرفه جویی رهنمون کردند، اظهار داشت: سرانه مصرف کشور ایران نسبت به کشورهایی با جمعیتی بیشتر از ایران بالاتر است که این موضوع خود موید لزوم صرفه جویی در کشور می باشد.

امام جمعه زرند فرمانده ی اقتصاد مقاومتی در شهرستان را فرماندار شهر دانست و گفت: در اقتصاد مقاومتی خریدن اجناس تولید داخل خدمت به کشور و نظام اسلامی است و فرمانداری باید اتاق فکری داشته باشد تا در زمینه های مختلف برنامه های جامع و راهبردی تدوین کنند.

ایشان افزود: مسولین باید هنگام فروش صنایع یک شهرستان طوری مدیریت کنند که کارخانه ها به مشکلات مالی برخورد نکنند و در غیر این صورت مشکلات زیادی پیش می آید.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین ضمن تشکر از نیروی انتظامی در تامین امنیت شهرستان و کشف مواد مخدر ادامه داد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند “آمریکا غیر قابل اعتماد است” و ما نباید از دشمن به غیر از دشمنی انتظار دیگری داشته باشیم آن هم دشمن قسم خورده ی که تمام ناامنی دنیا به دست آمریکا است.

امام جمعه زرند گفت: با اینکه آمریکا خود اعلام می کند ایران پیشاپیش به تمام تعهدات خود عمل کرده است اما در بحث برجام بدعهدی کرده و می کند پس با این وجود اگر کسی در دشمنی آمریکا با ایران و شعار مرگ بر آمریکا شک کند نشانه ساده انگاری و ساده لوحی این فرد است.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خری صدای زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.