سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، امام جمعه زرند: مساجد شهرستان حداقل سه شب برای حضرت فاطمه (س) عزاداری کنند / امنیت خود را مدیون خون شهدا هستیم

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 377 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1394.12.21
 
کد خبر : 43511
تعداد نظرات : 0 نظر
تاریخ انتشار خبر : ۲۱ اسفند, ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷



به گزارش صدای زرند، آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه در زرند به امامت حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی، امام جمعه زرند و با حضور پرشکوه مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه زرند در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند ضمن تسلیت ایام شهادت بنت مکرمه حضرت رسول (ص) و ایام فاطمیه و صحبت از بزرگی ها و خصایص حضرت زهرا (س) و امام علی علی (ع) گفت: حضرت زهرا یگانه حامی ولایت و امامت بعد از وفات حضرت رسول بود و پیامبر اسلام در مورد ولایت حضرت علی (ع) فرمودند: اگر علی (ع) را انتخاب کنید او شما را هدایت خواهد کرد.

وی با استفاده از سخنان بانوی دو عالم برخی از فضایل امیرالمومنین را بیان کرد و اظهار داشت: از دلایلی که مردان آن زمان نمی خواستند امام علی (ع) به امامت برسد خصایص امیرالمومنین (ع) یعنی سوزش شمشیر علی (ع)، شهادت طلبی و عدم ترس از مرگ، ثابت قدم بودن، عدم سکوت در برابر متجاوزین و تسلیم ناپذیر بودن، بود.

امام جمعه زرند ضمن درخواست از هیات امنا مساجد برای برگزاری حداقل سه شب عزاداری برای حضرت زهرا (س)، گفت: برای عزاداری این بانوی عزیز باید بیش از اینها توجه و وقت گذاشته شود اما برای احترام به حضرت (س) از هیات امنای مساجد شهرستان تقاضا دارم که حداقل سه شب را برای عزاداری در باب حضرت زهرا (س) اختصاص دهند.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان حدیثی از حضرت رسول (ص) در باره نماز جمعه، اظهار داشت: پاداش قدم برداشتن در راه نماز جمعه برابر پاداش یک سال عبادت به گونه ای که روزهای آن را روزه گرفته باشید و شب های آن را به شب زنده داری پرداخته باشید که باید این نعمت بزرگ را که نتیجه وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی است را شکرگزار باشیم.

ابراهیمی با اشاره به نزدیکی بهار طبیعت گفت: مبادا به نبود امام زمان (عج) عادت کنیم و بدانیم که امام زمان (عج) نظره الایام و ربیع القلوب است که همه از بیان گر بهار و سرسبزی ایام و قلب هاست و هر کس سر سبز و دلی بهاری خواهد داشت.

حجت الاسلام ابراهیمی با تبریک سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی رحمه الله علیه و نام گذاری این روز به نام شهدا اظهار داشت: شهدا با خون خود مراکز عبادت مسلمین و حتی غیرمسلمانان را حفظ کرده و ریشه اسلام را آبیاری کردند و امنیت امروز ما مدیون خون شهداء است که باید قدردان این ایثارگری ها باشیم.

حجت الاسلام ابراهیمی با تسلیت رحلت عالم ربانی جناب آیه الله واعظ طبسی اشاره ای کوتاه به توصیه های هفت گانه مقام معظم رهبری به تولیت جدید استان قدس رضوی نمود و افزود: بمب گذاری در نماز جمعه در سال ۶۳ نشان می دهد که نماز جمعه مرکزی است که دشمن عظمت وظرفیت آن را فهمیده و دنبال خنثی سازی و بی اثر کردن آن است.

در انتها امام جمعه زرند ضمن تشکر از پاسداران انقلاب اسلامی و زحمات ایشان در رزمایش ولایت ۴، گفت: جا دارد از زحمات شهردار محترم زرند که شبانه روز در راستای بهبود وضع شهر تلاش می کنند تقدیر و تشکر کنم. امروز نیز که طرح پاک سازی عمومی شهر توسط زحمتکشان شهرداری در حال انجام است جا دارد مردم نیز با توجه بیشتر به پاکسازی اطراف محل زندگی خود و نیز پرداخت عوارض و بدهی های خود به شهرداری، به یاری این عزیزان بروند.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.