سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند: مصلای پیامبراعظم زرند با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است/ خیرین به ساخت مصلای زرند کمک کنند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 369 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1394.12.19
 
کد خبر : 43457
تعداد نظرات : 0 نظر
تاریخ انتشار خبر : ۱۹ اسفند, ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳



به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام علی ابراهیمی، امام جمعه زرند در گفت و گو با خبرنگار رسا، امام جمعه زرند از پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی ساخت مصلای نماز جمعه زرند خبر داد و گفت: ساخت مصلای نماز جمعه با هزینه های دولتی جوابگو نیست، و از همه خیرین و نیکوکاران خواستاریم که در این زمینه دست یاری خود را برسانند تا هر چه زودتر شاهد اتمام ساخت این مصلی باشیم.

وی اظهار کرد: ساخت مصلای نماز جمعه به همان راه و روش خود که ائمه جمعه اسبق فعالیت داشتند، بنده نیز به همان مسیر در حال پیگیری ساخت مصلای نماز جمعه زرند هستم و سرعت پیشرفت ساخت این مصلی را افزایش دادیم و در حال حاضر فاز اول آن با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

وی بیان کرد: پیش بینی می شود ساخت مصلای نماز جمعه پیامبر اعظم(ص) زرند تا ماه مبارک رمضان سال گذشته به اتمام برسد و مردم خداجوی و مؤمن این شهرستان بتوانند نماز جمعه خود را در این مکان اقامه کنند.

امام جمعه زرند تصریح کرد: در ساخت مصلی هزینه های زیادی صرف شده است که در این جا از همه خیرین و نیکوکاران خواستاریم که در این زمینه دست یاری خود را برسانند تا هرچه زودتر شاهد اتمام ساخت این مصلی باشیم.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که ساخت مصلای نماز جمعه با هزینه‌های دولتی جوابگو نیست، خاطرنشان کرد: از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه از زمانی که بنده به عنوان امام جمعه این شهرستان انتخاب شدم؛ مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان را هزینه ساخت این مصلی کردند و هم چنین مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان بودجه دولتی داشتیم که در سال ۹۳ این بودجه را صرف ساخت وساز مصلی کردیم.

وی ابراز کرد: متأسفانه در سال ۹۴ هیچ بودجه دولتی به ساخت مصلاهای سراسر کشور اختصاص پیدا نکرد و علت آن هم نمایندگان در مجلس بودجه ای برای کار فرهنگی اختصاص نداده بودند و این گلایه را از نمایندگان مجلس داریم که بودجه ای را برای کارهای فرهنگی در نظر می‌گرفتند.

امام جمعه زرند ابراز کرد: از سوی فرمانداری زرند مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به ساخت مصلی اختصاص داده شد و چون مصوبه مجلس بود که این پول برای کارهای فرهنگی نیست در نتیجه این اعتبار به ساخت مصلی نماز جمعه اختصاص نیافت.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: خیرین محترم می توانند با مشارکت خود در ساخت مصلی نماز جمعه زرند ما را یاری کنند تا هر چه زودتر شاهد افتتاح بزرگترین بنای فرهنگی در زرند که به عنوان نمادی از شهر زرند نیز خواهد بود، باشیم.

وی اضافه کرد: ستاد نماز جمعه زرند به عنوان ستادهای برتر کشور معرفی شده است، و از حضور پرشور مردم در نماز جمعه تشکر می کنم و سعی ما نیز بر این است که شرکت در حماسه هفتگی نماز جمعه را به حداکثر رسانیم و تمام همت ستاد نماز جمعه زرند نیز بر این اصل استوار است.

امام جمعه زرند در پایان تأکید کرد: ساخت این مصلی با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال انجام است و همکاری مدیران ادارات و خیرین در ساخت این مصلی می تواند مشکلات ستاد نماز جمعه را کاهش دهد.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.