سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: مجلس دهم راهکارهای اقتصاد مقاومتی را ارایه دهد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 653 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1394.12.14
 
کد خبر: 81989596 (5212488) | تاریخ خبر: 14/12/1394 | ساعت: 15:39


به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی در خطبه های نمازجمعه زرند افزود: باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی اهتمام جدی در کشور صورت گیرد تا موجب رونق کارخانجات تولیدی و اشتغال پایدار شود.

وی گفت: حضور گسترده و کم نظیر مردم شریف، انقلابی و وفادار شهرستان زرند در خلق حماسه ای به یادماندنی، مهمترین پیام آن تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، اعلام حمایت و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مایوس کردن استکبار جهانی و بدخواهان داخلی است.

امام جمعه زرند بیان کرد: مشارکت مردم فرانسه در پارلمان که دم از دمکراسی می زنند 55 درصد در حالی که در ایران اسلامی این مشارکت 63 درصد است.

وی گفت: استان کرمان در زمینه مشارکت در انتخابات رتبه اول کشوری را دارد و شهرستان زرند نیز در استان با 77 درصد مشارکت رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: نقشه و توطئه شوم دشمنان با حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای نقش برآب شد.

وی با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات و حضور همه نامزدها که موجب ایجاد شور و نشاط در انتخابات شدند، انتخاب مجدد نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان را تبریک گفت.

امام جمعه زرند تصریح کرد: انتخاب شدن از سوی مردم مسئولیتی سنگینی است که بر دوش نمایندگان قرار می گیرد و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی باید کوشش کنند تا این مسئولیت را به درستی ایفا کنند.

وی ادامه داد: نمایندگان مردم باید بدانند مسئولیت در دنیا پرسش ها و بازخواست های بیشتر آخرت را به دنبال دارد.

وی همچنین با بیان اینکه امروز آل سعود دشمن مسلمانان است گفت: آل سعود ساخته و پرداخته صهیونیست ها و استکبار جهانی است و امروز رابطه خودشان را با صهیونیست ها علنی کردند.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری ایرنا کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.