سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: نخستین دستور مجلس آینده تحقق اقتصاد مقاومتی باشد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 617 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1394.12.14
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان
۹۴/۱۲/۱۴ :: ۱۴:۲۰


به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرند از حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم شهرستان زرند در پای صندوق‌های اخذ رأی قدردانی کرد.

امام جمعه زرند بیان داشت: فرانسوی‌ها که دم از دموکراسی می‌زنند مشارکت مردم در پارلمان آنها 55 درصد است این در حالی است که در ایران اسلامی ما مشارکت 63 درصدی را داریم.

ابراهیمی افزود: استان کرمان در سطح کشور رتبه اول مشارکت را به خود اختصاص داده است و شهرستان زرند هم در سطح استان با 77 درصد مشارکت رتبه اول را به خود اختصاص داد و به طور قطع نقشه و توطئه شوم دشمنان با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای نقش بر آب شد.

وی از تلاش دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات شامل هیئت اجرایی و نظارت، نظامی، انتظامی و امنیتی که تلاش داشتند، قدردانی کرد.

امام جمعه زرند گفت: انتخاب شدن از سوی مردم مسئولیت سنگینی است که بر دوش نمایندگان قرار می‌گیرد و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی باید کوشش کنند تا این مسئولیت را به درستی ایفا کنند.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه نخستین دستور مجلس آینده باید ارائه راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی باشد، گفت: باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری اهتمام جدی در کشور صورت گیرد تا موجب رونق کارخانه‌ها و اشتغال پایدار شود.

امام جمعه زرند با بیان اینکه امروز آل‌سعود دشمن مسلمانان است، افزود: آل‌سعود ساخته و پرداخته صهیونیست‌ها و استکبار جهانی است و امروز رابطه خودشان را با یهود و صهیونیست‌ها علنی و دشمنی‌های خود را بیش از پیش نمایان کردند.




چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.