سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند: افزایش اشتغال جوانان ایرانی با اهمیت دادن به عزت ملی و اقتصاد مقاومتی

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 362 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1394.12.14
 
کد خبر : 43346
تعداد نظرات : 0 نظر
تاریخ انتشار خبر : ۱۴ اسفند, ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷


به گزارش خبرنگار صدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین “علی ابراهیمی” در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زرند ضمن تشکر از مردم و جوانان برای برگزاری عزاداری و موکب های حضرت زهرا (س) در سطح شهر، ایام شهادت این بانوی بزرگ را به تمامی مردم تسلیت گفت.

امام جمعه زرند با اشاره به اهمیت ایام فاطمیه و بزرگداشت این ایام، گفت: خوب است خطبه های آن بانوی بزرگوار را در این ایام مورد مطالعه قرار دهیم تا بیشتر با این حضرت فاطمه الزهرا (س) آشنا شوید.

وی با اشاره و مرور خطبه حضرت زهرا(س) با زنان انصار و مهاجر، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) با وجود بیماری و دردهایی که داشتند در خطبه های خود از خودشان حرفی به میان نیاورده است و حضرت زهرا(س) از اینکه مردان آن زمان ریسمان ارتباط با ولایت و امامت را پاره کرده بودند، ریسمان را بر دوش خود آنان انداخته بود و آن ها را پس زده بود و رها کرده بود.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه گفت: جا دارد که از حضور مردم پای صندوق های رای در جمعه هفته گذشته تشکر کرد و بدون شک در این دوره یکی از کم تنش ترین انتخابات را داشتیم که جا دارد از تمامی افرادی که در برگزاری این انتخابات نقش داشتند نیز تقدیر و تشکر نمود.

ایشان متوسط حضور مردم در کشور پای صندوق های رای را ۶۳درصد اعلام کرد و گفت: استان کرمان در زمینه مشارکت در انتخابات رتبه اول کشوری را دارد و شهرستان زرند نیز در استان با ۷۷ درصد مشارکت رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

خطیب جمعه زرند با تبریک به تمامی منتخبین مردم و منتخب مردم در شهرستان زرند و کوهبنان، گفت: ان شاالله با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با پیشرفت کشور، در این راه قدم بردارند و با اهمیت دادن به عزت ملی و اقتصاد مقاومتی موجب افزایش اشتغال جوانان ایرانی شوند.

وی آمریکا، اسرائیل و آل سعود را مثلث فتنه در جهان دانست و گفت: تمامی حوادث و جریانات شرورانه علیه مسلمانان در این روزها از سوی این مثلث به ویژه آل سعود حادث شده است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ما از هر کس بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان با اشاره به هفته نیکوکاری و هفته منابع طبیعی به اهمیت احسان و نیکوکاری از سوی مردم به نیازمندان و نیز اهمیت توجه به منابع طبیعی توصیه هایی به مردم داشتند.



برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.