سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: بعد از انتخابات رقابت ها باید تبدیل به رفاقت شود / کشور با وجود ولایت فقیه همیشه حفظ خواهد شد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 363 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1394.12.08
 
کد خبر : 43105
تعداد نظرات : 0 نظر
تاریخ انتشار خبر : ۷ اسفند, ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند، حجت الاسلام ابراهیمی در خطبه اول نماز جمعه این شهر با اشاره به ایام فاطمیه و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: مهمترین دلیل امنیت، وحدت و خوشبختی یک جامعه اتکا به امامت در زمان حضور امام (علیه السلام) و ولایت مطلقه فقیه در عصر غیبت امام زمان (عج) می باشد.

ایشان حضرت فاطمه را یگانه حامی ولایت بعد از وفات حضرت رسول (ص) دانست و اظهار داشت: کشور ما در زمان حکومت شاهان بی لیاقت و طاغوت همیشه یک بخشی از این کشور جدا شده است و تنها زمانی که ولایت مطلقه فقیه به عنوان رهبر در این کشور وجود داشت این کشور از شر دشمنان آن در امان بود و حفظ شد.

حجت الاسلام ابراهیمی امروز هفتم اسفند ماه را یکی از مهمترین روزهای کشور دانست و گفت: باید بسیار خوشحال باشیم که با وجود جمهوری اسلامی در کشور ایران ما می توانیم نقشی در سرنوشت خود و نیز حفظ اسلام داشته باشیم.

امام جمعه زرند از مردم خواست با وضو و قصد قربت در انتخابات شرکت کنند و ادامه داد: برای هر پست در این مملکت ۷۳ نفر به شهادت رسیده اند و این وظیفه ماست که با حضور در پای صندوق های رای از خون شهدا دفاع کنیم و با حضور خود در جهت خواست دولت های مستکبر جهان حرکت نکنیم.

وی گفت: تمامی رقابت ها تا امروز خواهد بود و از شنبه هر کس به عنوان نماینده مشخص شود نماینده تمام مردم زرند خواهد بود و بعد از آن رقابت ها باید به رفاقت تبدیل شود و با توجه به لیاقت و استعدادی که شهرستان زرند دارد با رفاقت برای پیشرفت این شهرستان قدم برداشته شود.

امام جمعه زرند با اشاره به حربه دشمن جهت معرفی لیست های انتخاباتی اظهار داشت: این موضوع تفاوت این انتخابات با انتخابات های گذشته می باشد که در انتخابات گذشته از مردم خواسته می شد که در انتخابات حضور پیدا نکنند و حال که می بینند مردم به حرف آنان گوش نکرده و همیشه در صحنه هستند می خواهند با این کار موجب تفرقه و اختلاف بین مردم و همچنین بین مسئولین شوند.

وی همچنین در این باره گفت: اگر دشمن از یک فرد یا گروه خاص تعریف و تمجید می کند آن فرد و گروه باید با اعلام برائت از آن موجب دفع تهمت شود و سکوت در این باره کار درستی نیست.

نماینده ولی فقیه در شهرستان زرند پیروزی جمهوری اسلامی را وعده الهی دانست و اظهار داشت: در این راه ما باید تنها به فرمایشات ولی فقیه توجه داشته باشیم و بدانیم که امامت و ولایت موجب حفظ کشور خواهد شد.

حجت الاسلام ابراهیمی ضمن تشکر از همه مردم، کاندیداها و دست اندرکاران اجرایی و نظارتی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، گفت: امیدواریم با برگزاری این انتخابات مجلسی داشته باشیم که ریل گذاری مناسبی برای دولت جهت رفع مشکلات اقتصادی داشته باشد.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.