سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: میراث شهدا جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 354 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1394.12.08
 
کد خبر : 43032
تعداد نظرات : 0 نظر
تاریخ انتشار خبر : ۶ اسفند, ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹




به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند، پیکر شهید حاج حسن رشیدی، شهید جانباز که بعد از ۳۰ سال تحمل درد دوری یاران به جمع دوستان شهید خود پیوست، امروز بروی دوش مردم شهیدپرور شهرستان زرند تشییع شد.

حاج حسن رشیدی جانبازی ۷۰ درصد بود که بعد از تحمل ۳۰ سال درد دوری یاران شهید خود و با وجود جانبازی به ملکوت اعلا پیوست.

حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه زرند طی سخنانی در مراسم تشییع این شهید بزرگوار، شهادت این شهید بزرگوار را به خانواده، دوستان و همراهان او تبریک و تسلیت گفت و اظهار داشت: جا دارد از همه مردم و مسئولین زرند نیز که در این مراسم شرکت کردند تشکر شود و ان شاءالله از برکت این شهید بزرگوار خداوند نظر لطف خود را بیش از پیش به ما عنایت کند.

ایشان با بیان اینکه شیپور جنگ مرد را از نامرد جدا کرد، اظهار داشت: مردان آن زمان کسانی بودند که با دست بردن در شناسنامه خود آن هم نه برای گرفت پست و مقام و ثروت و بلکه برای ایثارگری، پا در عرصه جنگ گذاشتند و با دشمنی که جهان پشت او بود مردانه جنگیدند.

وی با بیان اینکه برای هر پست در این سرزمین اسلامی ۷۳ نفر شهید شده اند، گفت: امروز نیز آنانی که حامی و پشت ولایت هستند مردانه در جبهه حق علیه باطل حضور دارند.

امام جمعه زرند میراث شهدا را جمهوری اسلامی و ولایت فقیه دانست و گفت: امروز وظیفه ما این است که میراث دار این شهیدان عزیز باشیم نه میراث خوار آنان.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان گفت: شهدا خون خود را دادند تا ولایت بماند و امروز پرچم میراث شهدا بر دوش ولایت فقیه است و ما نیز باید با حضور در انتخابات در راه حفظ میراث شهدا قدم برداریم.


برای دیدن لینک این خبردر سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبردر سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.