سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، امام جمعه زرند: حضور در انتخابات از منویات قران و ولایت فقیه است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 353 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1394.12.05
 
کد خبر : 42898
تعداد نظرات : 0 نظر
تاریخ انتشار خبر : ۴ اسفند, ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶



به گزارش صدای زرند،نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در جلسه طلاییه داران امر به معروف و نهی از منکر ضمن خیر مقدم و تشکر از حاضرین در اهمیت امر به معروف و نهی از منکر گفت: در جامعه اگر بخواهیم رابطه مردم با خدا به بهترین شکل ممکن باشد و رابطه مردم با خود زیبا باشد و رفاه اجتماعی ایجاد شود باید معروف ها در جامعه گسترش و از شیوع منکرات جلو گیری شود. نماینده ولی فقیه در جمع طلاییه داران امر به معروف در شهرستان زرند به دو نکته اشاره کرد: نکته اول در اهمیت ایجاد شور و حساسیت به زیبایی معروف و زشتی گناه در جامعه و نهی از آن به وسیله گفتار زیبا.

وی اظهار داشت: در صورت بی تفاوتی نسبت به معروف و منکر بدبختی دامن جامعه را می گیرد و امر به معروف و نهی از منکر نشانه وفا داری مردم به یکدیگر می باشد.

وی در بیان نکته دوم ادامه داد: رسول خدا در خطبه غدیر راس تمام معروف را ولایت و راس منکر را طاغوت معرفی می کنند.

امام جمعه زرند مهمترین معروف را تبعیت از منویات ولی دانست و اظهار داشت: در این صورت است که تمام معروف ها عمل می شود و در صورتی که سخن ولی رو زمین بماند منکر گسترش می یابد.

این مقام مسوول حضور در راهپیمایی و انتخابات را دو معروف و از منویات قرآن و ولی فقیه دانست و گفت: در صورتی که عمل به این منویات روی زمین بمانند جامعه دچار فتنه و نفوذ بیگانگان می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: مردم ما با حضور در راهپیمایی و ان شاءالله در انتخابات پیش رو به این دو معروف عمل کرده و می کنند.

لازم به توضیح است که در ادامه این جلسه آقای سلطان زاده مسوول و دبیر طلائیه داران استان و حاضران در جلسه به معضلات اجتماعی و فرهنگی و نحوه اصلاح اشاره کردند.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.