سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، امام جمعه زرند: در انتخابات شخصی را انتخاب کنید که دشمنان اسلام او را دوست ندارند / کاندیداها تنها خود را در

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 398 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1394.12.01
 
کد خبر : 42857
تعداد نظرات : 0 نظر
تاریخ انتشار خبر : ۳۰ بهمن, ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳


به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند با اشاره به زمان ۷ اسفند، روز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، از تمامی زحماتی که تمام افراد دست اندرکار هیات های اجرایی و نظارت برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم کشیده اند قدردانی کرد و نیز از تمامی افرادی که به عنوان کاندیدا در انتخابات ثبت نام کردند تشکر کرد.

امام جمعه زرند ثبت نام کاندیداهای مجلس را مسابقه در خدمت و نوکری مردم دانست و اظهار داشت: چون حضور برای خدا است، با این شرایط پیش بینی می کنم که انتخاباتی پرشور در شهرستان و کشور رقم بخورد.

ایشان از ستادهای انتخاباتی کاندیداها خواست به جای تخریب و غیبت و بد اخلاقی های سیاسی که مصداق بی تقوایی است؛ تنها خود را در معرض انتخاب مردم قرار بدهند و مردم با مقایسه اهداف و راهکار های پیشنهادی، کاندیدای مورد نظر خودشان را انتخاب کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: با وجود اسلام در ایران فرق زیادی بین انتخابات ما و کشور هایی که هدفشان غارت ملل دیگر و سرمایه های مردم خودشان است وجود دارد. هدف ما خدمت و رضای خدا است و همه برای خدمت پا در میدان رقابت می گذارند حال آنکه هدف آنها رسیدن به قدرت و مسئولیت به هر قیمتی است.

امام جمعه زرند سپس به مبانی حضور در انتخابات در آیات قرآن و روایات اشاره کرد و گفت: خداوند در قرآن کریم در سوره نور می فرماید “مومنان زمانی که امر مهم و جامعی پیش می آید شانه خالی نمی کنند و در میدان می مانند حتی اگر کار مهمی داشته باشند”.

ایشان در بحث انتخاب نیز به روایتی از امام صادق (علیه السلام) اشاره کرد و ادامه داد: در این روایت به شرایط و معیار های انتخاب آگاهانه همراه با بصیرت که مقام معظم رهبری هم به آن اشاره و اهتمام داشته است اشاره شده است.

وی از دیدگاه امام صادق (علیه السلام) کاندیدای اصلح را عادل، صادق، فقیه و با تقوا دانست و اظهار داشت: اینگونه انتخاب کردن راهکار اهلبیت (ع) است و هیچ ربطی به جناح و حزب خاصی ندارد و اگر با مقایسه این مسائل باز به نتیجه مناسب نرسیدید می توانید به نظر دیگر مومنان رجوع کنید و اگر باز شرایط مساوی بود بهتر است آن شخصی را انتخاب کنید که دشمنان اسلام او را دوست ندارند.

وی مهمترین دشمن ایران اسلامی را انگلیس دانست و اظهار داشت: اگر انتخاب ما بر اساس نظر اهلبیت (ع) باشد دیگر هیچ وقت بحث جناحی و حزبی ایجاد نمی شود و ما به بهترین گزینه خواهیم رسید.

وی در انتخاب فرد اصلح رجوع به کلام امام (ره) را نیز سفارش کرد و ادامه داد: باید بدانید که کلام امام، امام کلام است و ایشان درباره انتخابات فرموده اند: “انتخابات باعث خنثی سازی توطئه دشمنان و ستمگران می شود و باعث نا امیدی دشمن از نظام اسلامی خواهد شد. از طرفی انتخابات موجب ادامه داشتن خط اصیل اسلام در ایران اسلامی می شود”.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.