سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

مرکز و پایگاه سلامت اکبرآباد زرند افتتاح شد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 594 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1394.11.12
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان
94/11/10 - 15:17
شماره: 13941110001102


به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، ظهر امروز طی مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار، جمعی از پزشکان و مسئولان بهداشتی، مرکز سلامت شماره یک و پایگاه سلامت اکبرآباد در شهرستان زرند افتتاح شد.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان زرند گفت: در ادامه اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت، این مرکز‌ 26 هزار نفر جمعیت و همچنین سه پایگاه بهداشتی فعال را زیرپوشش قرار می‌دهد و در مجموع 52 هزار نفر جمعیت شهری پوشش داده می‌شوند.

ماشاءالله عربپور ادامه داد: در این مراکز تمام خدمات به صورت فعال به خانواده‌های زیرپوشش ارائه می‌شود، علاوه بر آن کارشناسان تغذیه بهداشت روان، سلامت محیط کار و ... خدمات و مشاوره لازم را به خانواده‌ها ارائه می‌کنند.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح عمدتاً کنترل و پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیر‌واگیر است.

امام جمعه زرند نیز در این مراسم با قدردانی از دست‌اندرکاران اجرای این طرح، سعادت دنیا و آخرت را در خدمت‌رسانی خالصانه به مردم دانست.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی گفت: خدمت به مردم وظیفه مسئولان است و مسئولان با تلاش و برنامه‌ریزی دقیق در راستای وظایف خود باید نشان دهند که به صورت عملی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم گام بر می‌دارند.

حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند نیز با قدردانی از زحمات پزشکان و دست‌اندرکاران این برنامه از طرح تحول نظام سلامت به عنوان انقلابی بزرگ یاد کرد و گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت، اجرای عدالت اجتماعی در حوزه بهداشت و درمان به شمار می‌رود.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری فارس کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.