سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: دولت در بخش سلامت تدبیر های خوبی داشته است / شهرستان زرند از نظر امنیت و سلامت در جایگاه خوبی است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 344 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1394.11.12
 
کد خبر : 41857
تعداد نظرات : 0 نظر
تاریخ انتشار خبر : ۱۰ بهمن, ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶


به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام علی ابراهیمی روز شنبه در آیین افتتاح مرکز و پایگاه سلامت جامعه شهرستان زرند افزود: امروزه به جای اینکه بیمار دنبال پزشک برود پزشک دنبال بیمار می رود که این از خدمات شایسته دولت می باشد.

وی تصریح کرد: شهرستان زرند امروزه از نظر امنیت و سلامت در جایگاه خوبی است که باید از زحمات مسوولان تشکر کرد.

وی با اشاره به موفقیت بخش سلامت در کنترل بیماری های واگیر دار اظهار داشت: چرا هنوز مرگ و میر در کشور زیاد است؟ امیدواریم مرکز و پایگاه سلامت جامعه بتواند نقش موثری در این زمینه داشته باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه سلامت جسم و روح جامعه را باید مد نظر داشته باشیم گفت: علی رغم زحمات دولت در حوزه سلامت، اما باز می بینیم که مرگ و میر در کشور زیاد است که باید فکر اساسی برای این موضوع شود.

فرماندار زرند نیز در این مراسم یکی از برجسته ترین خدمات دولت تدبیر و امید بخش سلامت جامعه دانست و در این رابطه گفت: یکی از برجسته ترین خدمات دولت تدبیر و امید در بخش سلامت جامعه است که در این خصوص کارهای زیربنایی خوبی انجام شده است.

حبیب الله خنجری گفت: در شهرستان زرند به تبع کشور و استان در حوزه سلامت خدمات شایسته ای انجام شده که مرکز و پایگاه سلامت جامعه نیز از جمله این خدمات است.

وی تصریح کرد: اگر جامعه دارای سلامت جسمی و روحی باشد فعالیت های اقتصادی نیز به خوبی پیش می رود.

وی با اشاره به اینکه ضریب امنیت شهرستان زرند نسبت به سایر شهرستان های شمالی در استان بالاتر است بیان کرد: در بسیاری از مسایل بهداشتی و امنیتی ما جلوتر هستیم و دیدید که در شیوع آنفولانزا در استان توانستیم بسیار سریع آنرا در شهرستان زرند کنترل کنیم.

فرماندار زرند مسوولان شهرستان را به تعامل و انسجام هر چه بیشتر توصیه کرد و گفت: امروزه اگر در حوزه سلامت و بهداشت توفیقی حاصل می شود نتیجه تعامل و انسجام مسوولان است.

وی تاکید کرد: مراکز بهداشت مکان هایی هستند که همه مردم مراجعه می کنند که برخورد مناسب مسوولان و پرسنل باعث ارتقا جایگاه آنها می شود.

خنجری همچنین افزود: امیدواریم اعتباری برای بیمارستان در حال ساخت سینا نیز تخصیص داده شود تا هرچه سریعتر شاهد افتتاح آن باشیم.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.