سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: شورای نگهبان اجازه نفوذ افراد ناباب در انتخابات را نمی‌دهد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 605 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1394.11.10
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان
94/11/09 - 15:26
شماره: 13941109000433



به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: در دنیا خیلی از انقلاب‌ها به‌وجود آمده است که ابتدا پیام‌های خوبی داشته ولی کم‌کم منحرف شده‌اند، اما انقلاب اسلامی ایران روز به‌ روز شکوفاتر شده و مردم دلبستگی بیشتری به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیدا می‌کنند.

وی بیان کرد: وجود ایدئولوژی قوی یعنی همان اسلام ناب محمدی، بیداری، وفاداری، بصیرت و هوشیاری مردم نسبت به انقلاب موجب ماندگاری انقلاب اسلامی شده است و مردم ولایتمدار ایران اسلامی برای حراست از انقلاب و آرمان‌های والای امام و شهدا در حراست از دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند.

خطیب جمعه زرند با اشاره به انتخابات هفتم اسفند ماه گفت: بدون شک دشمنان و نفوذی‌ها در این دوره از انتخابات مانند فتنه 88 که برای براندازی نظام صورت گرفت، برنامه‌ریزی دارند و می‌خواهند ارزش‌های انقلاب و خون شهدا را پایمال کنند اما با آگاهی و بیداری مردم و تبعیت از مقام معظم رهبری باز هم تیرشان به سنگ می‌خورد و شورای نگهبان اجازه نفوذ افراد ناباب را نمی‌دهد.

وی نهاد شورای نگهبان را از سرمایه‌های انقلاب اسلامی و قانون اساسی توصیف کرد و افزود: جایگاه و نقش شورای نگهبان در احراز صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات مختلف در ادوار گذشته و حال بسیار ارزنده و در خور توجه ویژه است.

ابراهیمی با اشاره به فرمایشات امام راحل که خطر هجمه به شورای نگهبان را احساس کردند، اظهار کرد: توهین به فقهای شورای نگهبان خطر برای نظام و انقلاب است و درست نیست یک عده با تمام بی‌باکی به شورای نگهبان اهانت کنند.

وی گفت: شکست انقلاب مشروطیت به‌خاطر کنار گذاشتن شورای نگهبان بود که از دل انقلاب مشروطیت و کنار گذاشتن علما، رضاخان قلدر جوشید و دیکتاتوری رضاخان از همین جا شکل گرفت.

ابراهیمی با اشاره به برجام گفت: برای توسعه و آبادانی کشور باید از خام‌فروشی جلوگیری و کشتی‌های صادراتی از ایران به کشورهای غربی سرازیر شود نه اینکه کشتی‌های حامل اجناس از غرب به کشور ما سرازیر شود و در واقع اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری فارس کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.