سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند در جلسه شرح و تفسیر نهج البلاغه: طالب دنیا هرگز سیر نخواهد شد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 374 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1394.11.10
 
کد خبر : 41803
تعداد نظرات : 0 نظر
تاریخ انتشار خبر : ۸ بهمن, ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵


به گزارش صدای زرند، جلسه شرح و تفسیر نهج البلاغه توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در مسجد حضرت ابوالفضل واقع در خیابان چمران برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در ابتدای بیانات خود در این جلسه، هر فراز از نهج البلاغه را یک درس بزرگ و مایه سعادت و خوشبختی انسان برشمرد و در شرح فرازی دیگر از خطبه متقین چنین گفت: اعمال و رفتار انسان های با تقوا به گونه ایست که شیطان و دنیا هرگز نمی تواند آنها را فریب دهد و چنین انسانی هرگز به دنیا دل نمی بندد.

ایشان در ادامه دنیا را به آبی شور تشبیه نمود که هیچگاه انسان تشنه از نوشیدن آن سیراب نخواهد شد و افزود: دنیا باید زمینه ساز سعادت انسان باشد و اگر اعمال و افکار انسان در راستای سعادت او باشد و در جهت گذران زندگی و امرار معاش خود و خانواده و پیشرفت جامعه قدم بردارد به معنای دنیاگرایی انسان نیست و بسیار پسندیده است.

وی گفت: شیطان همیشه در پی فریب انسان است و هیچگاه از کار خود دست بر نمی دارد و این انسان است که باید مراقبت کند و از وابستگی به دنیا پرهیز نماید و زمینه نفوذ شیطان را مهیا نسازد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند گفت: هیچگاه به طور کلی نمی توان دنیا را مذمت نمود و همین دنیاست که انسان باید در آن تلاش نماید، به دستورات اسلام عمل کند و با فعالیت خود زمینه رشد و شکوفایی جامعه و دین را فراهم سازد و بالاترین خدمت به اسلام و نظام اسلامی در دنیای امروز همین بی نیاز ساختن کشور از بیگانگان است و باید در این جهت اقدام شود.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.