سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: حضور در صحنه مردم انقلابی، دشمن را بیشتر از سلاح هسته ای می ترساند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 362 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1394.11.08
 
کد خبر : 41778
تعداد نظرات : 0 نظر
تاریخ انتشار خبر : ۷ بهمن, ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹


به گزارش خبرنگار صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، با اشاره به آیه شریفه « اَلَّذینَ اِن مَکَّنّاهُم فِی الاَرضِ اَقامُوا الصَلوهَ وَ ءاتَوُا الزَّکوه وَ اَمَروا بِالمَعروفِ وَ نَهَوا عَنِ المُنکَرِ » چهار نکته کلیدی حکومت صالحان را ارتباط با خدا، رفع فقر از جامعه، کوشش در جهت گسترش خوبی ها و برچیده شدن بدی ها از جامعه دانست و افزود: هدف از تشکیل حکومت اسلامی برپایی این چهار نکته در جامعه است.

وی گفت: رفتار هر انسان نتیجه و انعکاس افکار اوست و برای اصلاح ناهنجاری های جامعه باید افکار جامعه اصلاح شود که در نتیجه آن رفتار درست و ناهنجاری ها اصلاح خواهند شد.

ایشان در ادامه گستره وسیع امر به معروف و نهی از منکر را یادآور شد و بزرگداشت دهه فجر و برگزاری جشن های مردمی این دهه را نوعی معروف دانست و گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بزرگترین معروفیست که دشمن از آن بیشتر از سلاح هسته ای می ترسد.

وی شرکت مردم در انتخابات ۷ اسفند و بالاتر از آن انتخاب اصلح را دیگر معروفی دانست که مردم با حضور حداکثری خود آن را رقم خواهند زد.

امام جمعه زرند در پایان گفت: رفتار هر انسان نتیجه و انعکاس افکار اوست و برای اصلاح ناهنجاری های جامعه باید افکار جامعه اصلاح شود که در نتیجه آن رفتار درست و ناهنجاری ها اصلاح خواهند شد.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدایزرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایتخبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.