سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند در آیین اختتامیه جشنواره مد و لباس: امروز تولید حرف اول را در اقتصاد می زند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 377 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1394.11.05
 
کد خبر : 41692
تعداد نظرات : 0 نظر
تاریخ انتشار خبر : ۴ بهمن, ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲


به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام و المسلمین “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند در این مراسم ضمن خوشامدگویی به حاضرین و تقدیر و تشکر از مسئولین برگزاری این جشنواره پیرامون جمله ما می توانیم که امام خمینی به باور ملت ایران رساند ایراد سخن نمود.

حجت الاسلام ابراهیمی یکی از برکات انقلاب اسلامی را ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس توسط حضرت امام در ملت دانست و افزود: اساس و پایه انقلاب اسلامی نیز همین جمله ما می توانیم بود که از زبان امام بزرگوار بیان شد و ملت و جوانان به آن عینیت بخشیدند و امروز هم شاهد هستیم هر کجا به جوانان اعتماد شده و به ابتکار عمل آنها بها داده شده است این جمله به واقعیت رسیده است.

وی پیشرفت های ایران در زمینه های مختلفی همچون فناوری های هسته ای، نانو، هوا و فضا، صنعت دفاعی و … را نتیجه همین اعتماد به نسل جوان دانست و افزود: امروز اقتصاد کشور نیازمند همین اعتماد و باور به جوانان است و اگر قشر جوان ما به چرخه اقتصاد و تولید وارد شود باعث نجات کشور خواهند شد.

وی گفت: چرا صنعت خودروسازی کشور باید پس از چندین سال همچنان وابسته باشد؛ مگر این صنعت پیچیده تر از فناوری های هسته ای، نانو، هوا و فضا، صنعت دفاعی می باشد!؟ باید دقت کرد و دید که مشکل کار کجاست؟

امام جمعه زرند تصریح کرد: امروز تولید حرف اول را در اقتصاد می زند و بهترین راه مبارزه با دشمن حمایت از تولید داخل است و این فکر باید در وجود شهروندان ایجاد شود که در هر بخشی ما می توانیم شهرستان خود را بی نیاز کرده و خود اقدام به تولید مایحتاج مان کنیم.

ایشان در پایان خواستار حمایت همه جانبه مدیران ومسئولان از جوانان شد و گفت: باید از فکر جوانان در جهت پیشرفت جامعه و اقتصاد کشور استفاده گردد.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.