سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

خطیب جمعه زرند: هر عملی در تضعیف شورای نگهبان خطرناک است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 360 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1394.11.05
 
کد خبر : 41608
تعداد نظرات : 0 نظر
تاریخ انتشار خبر : ۳ بهمن, ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰


به گزارش صدای زرند، نماز عبادی – سیاسی جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند و با حضور پرشور مومنین در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

امام جمعه زرند در خطبه های این هفته در تکمیل روایت نبوی دو شرط دیگر سعادت و خیر امت را دوست داشتن یکدیگر و هدیه دادن دانست.

وی تاکید کرد: در قران آمده است خداوند مجاهدان در راه خدا را دوست دارد و همانگونه که خداوند دوست داشتنش را اظهار نموده است، افراد جامعه نیز باید دوست داشتن قلبی نسبت به یکدیگر را ابراز نمایند و ملت بزرگ ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بدون هیچ گرایشی نسبت به مذهبی خاص دست دوستی به سمت مسلمانان سراسر دنیا دراز کرد و به حمایت از مردم فلسطین پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی هدیه دادن را نیز بسیار مهم برشمرد و افزود این عمل باعث از بین رفتن کینه ها می شود و در سفارش ائمه آمده است که در دادن هدیه نباید خود را به مشقت انداخت.

امام جمعه زرند هدیه کردن ثواب قرائت قرآن و ذکر صلوات به امامان و اولیاء و بزرگان را بسیار نیکو دانست و گفت: ائمه به بهترین و نیکوترین وجه پاسخ این عمل را می دهند.

نماینده ولی فقیه در زرند در خطبه دوم بصیرت و دشمن شناسی مردم ایران را افتخاری بزرگ دانست و گفت: امام راحل می فرمایند “من ملتی به خوبی ملت ایران سراغ ندارم و ملت ایران از ملت زمان پیامبر و حضرت علی (ع) بالاتر هستند چرا که در دوستی و محبت نسبت به اهل بیت و شناخت دشمن مستحکم هستند”.

خطیب جمعه زرند تصریح کرد: بدترین دشمنان امروز ما استکبار جهانی به رهبری آمریکاست که از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی درصدد نابودی آن هستند که امام راحل چنین می فرمایند “نباید لحظه ای از کید دشمنان غافل بود، در نهال و سرشت آمریکا کینه و دشمنی با اسلام ناب محمدی موج می زند؛ بزرگترین ساده اندیشی اینست که تصور کنیم جهانخواران خصوصا آمریکا از ما و اسلام عزیز دست بکشد؛ ملت عزیز ایران بیدار باشید که سالیان دراز مبارزه در پیش دارید، ابرقدرت ها برای نابودی شما هر روز نقشه می کشند، آمریکای جنایتکار برای نابودی جمهوری اسلامی به هر حیله ای دست می زند، آمریکا در کمین نشسته و تا نابودی کاملتان از شما دست برنخواهد داشت”.

ابراهیمی ضمن تقدیر و تشکر از هدایت ها و رهنمود های مقام معظم رهبری و تلاش تیم مذاکره کننده و شخص رئیس جمهور و وزیر امور خارجه به واسطه تلاش در جهت رفع تحریم ها به دوران پسا برجام اشاره کرد و گفت: هنوز یک روز از اجرای برجام نگذشته بود که آمریکا از تحریم های جدید علیه ایران سخن به میان آورد.

ایشان تنها راه علاج مشکلات کشور را اقتصاد مقاومتی بیان کرد و گفت: باید از تولید داخل حمایت شود و زمینه ورود و نفوذ اجناس بی کیفیت خارجی به داخل کشور بسته شود و از شرایط پسا برجام به نحوی استفاده شود که صادرات محصولات تولید ایران در گمرک ها جلوی ورود اجناس خارجی را بگیرد.

وی برپایی جشنواره مدل و لباس ایرانی – اسلامی در زرند و همچنین تولید ۱۴۰ تن گندله سنگ آهن در شهرستان زرند را گام هایی در جهت شکوفایی اقتصاد مقاومتی دانست و از دست اندرکاران برپایی این جشنواره و مسئولین و مهندسین کارخانه گندله سازی تقدیر و تشکر نمود.

خطیب جمعه زرند دو عامل شکست آمریکا را از نظر فوکویاما تحلیلگر آمریکایی وجود رهبری و ولایت فقیه در قانون اساسی و نهادهایی مانند شورای نگهبان برشمرد و گفت: این نظریه پرداز خطاب به رهبران آمریکا گفته است تا زمانی که رهبری و چنین نهادهای نظارتی در ایران باشند شما شکست می خورید و برای نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران باید این دو را تضعیف کنید.

ایشان در ادامه کلام حضرت امام در حمایت از شورای نگهبان را فصل الخطاب دانست که فرمود: من با نهاد شورای نگهبان صد در صد موافقم و عقیده ام اینست که باید همیشگی باشد؛ من به این آقایان هشدار می دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است. همیشه انحرافات به تدریج در یک رژیم وارد می شود و در آخر رژیم را ساقط می کند. دیکتاتوری همان است که نه به مجلس سر فرود می آورند نه به قوانین مجلس و نه به شورای نگهبان و نه به تایید شورای نگهبان.

امام جمعه زرند گفت: شورای نگهبان با نظارت خود باعث عدم نفوذ افراد ناباب در ارکان مهم کشور می شود و هرگونه عمل در جهت تضعیف آن خطرناک است و باعث خوشحالی دشمنان نظام اسلامی می شود و باید مراقب بود که در این جهت قدم برداشته نشود.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.