سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: منتخبان مردم در انتخابات باید بازوی رهبری باشند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 477 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1394.10.26
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان
94/10/25 - 15:18
شماره: 13941025000530


به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرند اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از امانات الهی است که به‌دست امام راحل (ره) و مردم انقلابی ایران اسلامی به پیروزی رسید.

خطیب جمعه زرند گفت: انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هر دو امانتی هستند هم از طرف امام (ره) و هم از طرف شهدا و باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان به ویژه آمریکا براندازی نظام جمهوری اسلامی است، افزود: آنها مرتب در حال برنامه‌ریزی علیه نظام اسلامی ما هستند.

ابراهیمی اظهار کرد: 20 سال برنامه‌ریزی کردند علیه انقلاب تا اینکه سال 88 با یک گروه اقلیت برای براندازی انقلاب اسلامی برنامه‌ ریختند و مردم را به خیابان‌ها کشاندند، روز عاشورا حمله کردند، مسجد را آتش زدند و... اما مردم ولایی در حمایت از اسلام و ولایت با حضور حماسی خود در مراسم 9 دی توطئه دشمنان را خنثی کردند.

امام جمعه زرند بیان کرد: مردم بار دیگر ولایتمداری و بصیرت و دشمن‌شناسی خود را به نمایش گذاشتند و با روشنگری مقام معظم رهبری فتنه 88 در نطفه خفه شد و فتنه‌گران از ملت سیلی خوردند.

وی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، حضور در انتخابات موجب اقتدار و آبروی ملت ایران است، لذا باید با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری با حضور آگاهانه خود در پای صندوق‌های اخذ رأی و انتخاب افراد اصلح و ولایتمدار بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را ناکام کنیم.

ابراهیمی عنوان کرد: باید افرادی به مجلس خبرگان و شورای اسلامی راه یابند که بازوی رهبری و ادامه‌دهنده راه امام (ره) باشند و کشور ما را حفظ کنند و خون شهدا را پایمال نکنند.

وی با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی خاطرنشان کرد: قدرت‌نمایی ایران اسلامی در اسارت و دستگیری تفنگداران آمریکایی در آب‌های خلیج فارس نمایش اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و زهرچشم گرفتن از آمریکا و کشورهای منطقه بود.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری فارس کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.