سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

سران فتنه قصد براندازي حکومت علوي را داشتند

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 736 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1388.12.09
 

امام جمعه بافت: سران فتنه قصد براندازي حکومت علوي را داشتند
امام جمعه شهرستان بافت ضمن محکوم کردن هتک حرمت به عاشوراي حسني گفت: سران فتنه قصد بر اندازي حکومت علوي را داشتند

http://www.irna.ir/NewsMedia/Photo/Smal_Pic/2009%5C12%5C29%5Cimg633977051990312500.JPG


به گزارش ايرنا، حجت الاسلام "علي ابراهيمي" روز سه شنبه در راهپيمايي اعتراض آميز مردم شهرستان بافت به هتک حرمت به روز عاشورا و مقدسات اسلام توسط برخي جاهلان و فريب خوردگان افزود: اين افراد با اهانت به روز عاشوار قلب امام زمان (عج) را به جريحه دار کردند.
وي ادامه داد: اين افراد بار ديگر تاريخ صدر اسلام را تداعي کردند و همانند يزيديان و عناصر پليد آن زمان قصد ضربه زدن و بر اندازي حکومت علوي را دارند.
حجت الاسلام ابراهيمي تصريح کرد: از افرادي که گمراه شده اند مي خواهيم به دامن اسلام بازگردند زيرا رفتن به سمت استکبار عاقبتي جز فنا و نابودي ندارد.
فرماندار بافت نيز در اين آيين با بيان اين مطلب که اين برنامه ها از قبل برنامه ريزي شده است گفت: آشوبها و هتک حرمت در روز عاشوراي اسلامي حمله به اصل ولايت مطلقه فقيه مي باشد.
"محمدعلي بهروز" افزود: در حکومت اسلامي و علوي توهين به ائمه و مقدسات چيزي جزء نابودي و فنا ندارد و کساني که فريب اين دشمنان اسلام را خورده اند بايد بدانند که اسلام هرگز نابود شدني نيست و افرادي که با اين مکتب در افتند خود نابود مي شوند.
وي ادامه داد: فتنه گران بايد بدانند که انقلاب با مشارکت مردم به وجود آمده و همين مردم هم امروز با هوشياري پشتيبان اين انقلاب هستند و با افرادي که قصد تعرض به انقلاب اسلامي را داشته باشند برخورد مي کنند.
بهروز با بيان اين مطلب که در 30 سال گذشته هم انقلاب اسلامي شاهد فتنه منافقين بوده است گفت: اين فتنه ها با هوشياري مردم و در سايه رهنمودهاي ولايت فقيه خنثي شده اند.
وي در پايان از دستگاههاي امنيتي و قضايي خواستار برخورد جدي با عوامل اجرايي اين اهانت شد و گفت: بايد دستگاه قضايي با جديت وارد صجنه شده تا جلو اين بي حرمتي ها گرفته شود.
به گزارش ايرنا، همچنين ظهر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، روحانيون، کسبه و ساير اقشار مردم نماز باشکوه وحدت در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد و مردم اين شهرستان با سر دادن شعار هتک حرمت به روز عاشورا را محکوم کردند.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.