سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: حکام سعودی جزو جنایت‌کارترین افراد هستند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 516 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1394.10.14
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان
94/10/14 - 00:05
شماره: 13941013001669


حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند با تسلیت شهادت روحانی مبارز و مجاهد آیت‌الله نمر باقر النمر به دست حکام جنایتکار سعودی گفت: سال‌هاست که دست پلید این جنایتکاران به کشتار مسلمانان آلوده شده‌است، آن چنان که اندیشکده واشنگتن اعلام کرد، حکام سعودی جنایت‌کارترین افراد در سال 2015 هستند.

وی اظهار داشت: حکام خون‌آشام آل سعود به اسم اسلام و با ادعای خادم‌الحرمین به نیابت از شیطان بزرگ آمریکای مستکبر و صهیونیست‌های کودک‌کش در چهار گوشه جهان اقدام به کشتار مسلمانان کرده‌اند.

امام جمعه زرند افزود: کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن، تجهیز و تربیت فکری نظامی گروه‌های از خدا بی‌خبر و جنایتکارانی همچون داعش و النصره در سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان و جنایت‌کارانی همچون بوکوحرام در آفریقای غارت‌زده و حمایت از حکام مستبد و ظالم در منطقه به ویژه بحرین عملکرد این رژیم خبیث است و روزی نمی‌گذرد که انسان‌های مظلوم به دست این طایفه از خدا بی‌خبر کشته و مجروح نشوند.

ابراهیمی بیان داشت: آدم‌کشی و نسل‌کشی انسان‌های بی‌گناه، خلق‌و‌خوی سران وهابیت از خدا بی‌خبر است تا آن جا که به حاجیان ره کوی دوست نیز رحم نکرده و با لباس احرام و لب تشنه از کشته‌ها پشته ساختند و حتی به بدن‌های مطهر آنها نیز بی‌حرمتی کردند.

وی تصریح کرد: حکام سعودی بدانند سرنوشت آنها نیز همچون سرنوشت فرعونیان، نمرودیان، قارونیان و یزیدیان است و لعن و نفرین خدا بر این خاندان پلید همواره از سوی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان همواره متوجه آنان است.

ابراهیمی با بیان درود و صلوات به روح شهدای سرافراز یمن، بحرین، عراق، سوریه و نیجریه و بر آیت‌الله النمر تاکید کرد: ان‌شاءالله به زودی انتقام این خون‌های به ناحق ریخته به دست انسان‌های پاک و مجاهد محقق می‌شود.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری فارس کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.