سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند: 9 دی ماه تجلی بصیرت عاشورایی ملت بزرگ ایران اسلامی است / مترقی ترین اصل در قانون اساسی اصل ولایت فقیه است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 397 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1394.10.03
 
کد خبر : 40776
تعداد نظرات : 0 نظر
تاریخ انتشار خبر : ۱ دی, ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۶


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی ‎نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در این جلسه ضمن تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر، این روز را روز بسیار بزرگی دانست و گفت: روایات فراوانی در باب اهمیت این روز آمده است که در برخی از آنها از این روز با نام غدیر دوم یاد شده است.

امام جمعه زرند با استناد به روایت شریف (اراد علیهم کراد علینا و هو علی حد شرک بالله) افزود: طبق فرمایش خود ائمه، در عصر غیبت تخلف از فرمان ولی فقیه در حد شرک به خداست که حضرت امام خمینی (ره) بر مبنای همین روایات بنیان نظام جمهوری اسلامی را بنا نهادند. وی تصریح کرد که مترقی ترین اصل در قانون اساسی اصل ولایت فقیه است.

ابراهیمی مردم شهرستان زرند را مردمی ولایتمدار و صاحب بصیرت توصیف کرده و گفت: خط قرمز مردم این شهرستان اصل ولایت فقیه و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری است و خط قرمز نظام و رهبری همان فتنه است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند ۹ دی ماه را تجلی بصیرت عاشورایی ملت بزرگ ایران اسلامی دانست و افزود: مردم در این روز با نظام و رهبری تجدید بیعت نمودند و به صورت خودجوش پا به صحنه گذاشتند و طومار فتنه را برهم پیچیدند و انقلاب اسلامی را از فتنه نجات دادند.

ایشان در پایان خواستار برنامه ریزی دقیقی جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن این روز در این شهرستان شدند.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.