سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

دشمنان با شبهه افکني بدنبال کمرنگ کردن ارزشهاي اسلامي هستند

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 767 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1388.12.09
 
امام جمعه بافت:
دشمنان با شبهه افکني بدنبال کمرنگ کردن ارزشهاي اسلامي هستند
امام جمعه بافت از توابع کرمان با اشاره به آشوب ها و تفرقه افکني هاي اخير توسط عده اي ناآگاه گفت: دشمنان از طريق شبهه افکني در جامعه در صدد کمرنگ کردن ارزشهاي اسلامي هستند.


http://www.irna.ir/NewsMedia/Photo/Smal_Pic/2010%5C1%5C29%5Cimg634003804847031250.jpg


حجت الاسلام "علي ابراهيمي" در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته افزود: امام خميني(ره) احياگر اسلام ناب محمدي(ص) است، که در قرن حاضر اسلام را به عنوان مکتبي انسان ساز که بيش از همه مکاتب بشري براي حاکميت الله بر زمين برنامه دارد، معرفي کرده است.
وي با بيان اينکه، امروز دشمنان، ولايت فقيه را که رکن اصلي نظام اسلامي و موجب زنده نگه داشتن راه صحيح اسلام در کشور است مورد هجمه قرار داده اند، تصريح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي در صددند با حرمت شکني و سست کردن عقايد مردم، انقلاب را شرقي يا غربي کنند.
خطيب جمعه بافت در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در زمينه فقرزدايي و توزيع عادلانه امکانات در جامعه افزود: اقدامات دولت نهم و دهم در سطح کشور مخصوصا استان کرمان اساسي و ماندگار است.
وي از طرح فولاد بافت به عنوان نمونه اي از طرحهاي هشتگانه مناطق محروم ياد کرد و گفت: اين مهم يکي از بهترين اقدامات دولت در شهرستان بافت است.
امام جمعه بافت با بيان اينکه در حال حاضر کارخانه فولاد بافت 35 درصد پيشرفت فيزيکي دارد گفت: اين کارخانه ظرف مدت سه سال آينده به بهره برداري مي رسد.
وي تصريح کرد: احداث کارخانه فولاد بافت علاوه بر تغيير چهره اقتصادي اين منطقه موجب جذب عده زيادي از جوانان فاقد شغل در اين کارخانه خواهد شد.
خطيب جمعه بافت همچنين با اشاره به قدرت رهبري در اداره نظام جمهوري اسلامي گفت: حمله دشمنان به ولايت، طرح مطالعه شده دشمنان اسلام است.
وي اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامي به خوبي مي دانند، حذف ولايت به راحتي مي تواند اسلام را منحرف نمايد.ک/2
2624/7441

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.