سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

خطیب جمعه زرند: ملت ایران اجازه نفوذ دشمن را در انتخابات نمی‌دهد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 521 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1394.09.28
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان
94/09/27 - 14:20
شماره: 13940927000421


به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرند با گرامیداشت 27 آذر سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: وحدت حوزه و دانشگاه یکی از یادگارهای ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه زرند بیان داشت : شهید مفتح منادی وحدت حوزه و دانشگاه بود که وحدت این دو نهاد مهم آموزشی به عنوان دو بال توسعه همه جانبه کشور محسوب می‌شود.

ابراهیمی ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه ارتش نیجریه در به شهادت رساندن شیعیان و همچنین زخمی و دستگیر شدن شیخ زکزاکی اظهار کرد: جای تعجب است که این فاجعه از سوی مدعیان و جوامع حقوق بشر محکوم نشده است.

این مسئول افزود: چرا مدعیان حقوق بشر در جایی این‌گونه جنایات را محکوم و در جایی دیگر سکوت می‌کنند و سکوت آنان نشان می‌دهد که آنان تنها با دروغ‌پردازی به دنبال اسلام‌هراسی و شیعه‌‌هراسی هستند.

خطیب جمعه زرند ادامه داد: دشمنان بدانند که ملت مسلمان ایران اسلامی به هیچ وجه اجازه نفوذ دشمنان را در زمینه انتخابات نمی‌دهد و در راستای پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت فرامین مقام معظم رهبری از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

به گزارش فارس، نمازگزاران زرندی در پایان نماز با سر دادن شعارهایی در حمایت از شیعیان نیجریه ضمن اعلام اعتراض و انزجار خود به عاملان این جنایت وحشیانه، همدردی و اتحاد خود را با مردم نیجریه اعلام داشتند.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری فارس کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.