سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، امام جمعه زرند: آینده از آن اسلام ناب محمدی است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 389 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1394.09.16
 
کد خبر : 40345
تعداد نظرات : 0 نظر
تاریخ انتشار خبر : ۱۵ آذر, ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶


به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در مراسم روضه خوانی موقوفه امیری دهستان شعبجره با اشاره به آیه شریفه ((و ما ارسلناک الا رحمه للعالمین)) پیامبر اسلام را مایه ی آرامش و رحمت و مهربانی برای جهانیان خواندند و افزودند: امروز جهان بشریت و تمام مسلمانان باید به اخلاق پیامبر رجوع کند.

ایشان پیامبر را اسوه و الگو معرفی نمودند و گفتند: سعادت دنیوی و اخروی از آن کسی است که از پیامبر اطاعت نماید.

وی با اشاره به صفت رحمانیت خداوند که بیانگر مهربانی ذات الهی نسبت به تمام موجودات و رحیم بودن خداوند که مهربانی ویژه الهی نسبت به خواص و مومنان است، پیامبر را مظهر کامل این دو صفت الهی دانستند که با دلسوزی تمام برای نجات جامعه و بشریت اقدام نمود.

ایشان دین اسلام را دین مهربانی برشمردند و گفتند: دنیای امروز آنچنان از اخلاق پیامبر فاصله گرفته که گروه های تکفیری به نام اسلام سر از تن مسلمانان جدا می کنند.

وی علت به وجود آمدن این گروه های تکفیری را ترس غرب از رو آوردن بشریت به اسلام ناب دانستند و افزودند: کشورهای غربی با کمک عربستان با هدف اختلاف افکنی بین مسلمانان و خشن نشان دادن چهره اسلام قصد دارند از رو آوردن جهان به اسلام ناب جلوگیری نمایند اما مقام معظم رهبری با هوشمندی به مانند پیامبران الهی نقش هدایتگری خود را بلافاصله پس از اقدامات تروریستی در فرانسه ایفا و بیان داشتند که درد مشترک ما و شما همین تروریست است و با خطاب قرار دادن جوانان نقشه دشمنان را خنثی نمودند.

ایشان در پایان بیانات خود آینده جهان را از آن اسلام ناب محمدی دانستند که پایه های آن بر اساس مهربانی و رحمت بنا شده است.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.