سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: معرفی سران فتنه به اسم انتخابات محکوم است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 482 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1394.09.07
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان
94/09/06 - 15:25
شماره: 13940906000511


به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی به برکت بسیج است و تا زمانی که تفکر بسیجی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری در جامعه ما حاکم باشد دشمنان به هیچ وجه نمی‌توانند به اهداف پلید خود برسند.

وی گفت: تفکر بسیجی می‌تواند کشور را از گزند دشمنان مصون نگه دارد، بسیج نهادی کم‌‌هزینه و کارآمد و پرکار‌ است‌.

ابراهیمی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور طی سال‌جاری گفت: امروز دشمن با ترفندها و دسیسه‌های مختلف به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه است.

وی تصریح کرد: بدخواهان جمهوری اسلامی ایران انتخابات امسال را نشانه گرفته‌اند تا به اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

امام جمعه زرند عنوان کرد: در آستانه انتخابات هستیم و باید مراقب بود غفلت نکنیم تا دشمنان همانند سال 88 در کشور آشوب به پا نکنند.

ابراهیمی ادامه داد: هر جریانی که به اسم انتخابات قصد معرفی کردن سران فتنه را داشته‌باشد، به شدت محکوم می‌کنیم، در فتنه 88 یادمان نرفته که چه شعارهایی علیه نظام و... دادند.

وی بیان داشت: در این راستا دشمنان خارجی هم از آنها حمایت کردند، لذا همه جناح‌ها باید دشمن‌شناس باشند و نباید عامل نفوذ دشمن شوند.

ابراهیمی با اشاره به اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز در تهران، گفت: رئیس‌جمهور روسیه از فرودگاه مستقیم به دیدار مقام معظم رهبری می‌رود و این حرکت پوتین دنیا را شوکه کرده و اوباما و سران دیگر کشورهای استکباری متعجب شدند.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مدرس بیان داشت: شهید مدرس شخصیتی مؤمن، متدین و انقلابی بود که به دلیل شجاعت و زیر باز ذلت نرفتن در تاریخ ایران ماندگار شد و باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از شخصیت وی الگو‌گیری کنند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: دیدار غیر منتظره پوتین با رهبر معظم انقلاب و نرفتن به مراسم استقبال رسمی از او نشانگر جایگاه رهبر فرزانه انقلاب و عظمت و بزرگی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اهدای قرآن از سوی رئیس جمهور روسیه به محضر رهبر معظم انقلاب افزود: باید قدر ولی‌فقیه خود را بدانیم و ایمان داشته‌باشیم که تنها حرکت در مسیر منویات ایشان می‌تواند کارگشای مشکلات امروز کشور باشد.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری فارس کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.