سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

با حضور مسئولان و اقشار مردم/ یادواره 60 شهید دانش‌آموز کوهبنان برگزار شد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 380 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1394.08.25
 
کد خبر : 39854
تعداد نظرات : 0 نظر
تاریخ انتشار خبر : ۲۰ آبان, ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶


به گزارش صدای زرند از کوهبنان، دوازدهمین یادواره ۶۰ شهید دانش‌آموز شهرستان کوهبنان با حضور ائمه جمعه شهرستان‌های زرند و کوهبنان، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولان، خانواده‌های جانبازان، شهیدان و ایثارگران و دانش‌آموزان عضو بسیج دانش‌آموزی مدارس شهرستان عصر امروز برگزار و با رونمایی از یادمان شهدا و تمبر یادبود ۶۰ شهید دانش‌آموز و تجلیل از خانواده‌های معزز شهیدان دانش‌آموز همراه بود.


فرماندار کوهبنان ضمن تقدیر از فرماندهی بسیج دانش‌آموزی و دست‌اندرکاران این یادواره گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره جوانان و نوجوانان در کنار سایر اقشار در تمام صحنه‌ها و میادین حضوری گسترده و فعال داشته‌اند.


وی خاطرنشان کرد: در دوران مبارزه با حکومت ستمشاهی، دوران پیروزی انقلاب اسلامی و در نهایت هشت سال دفاع مقدس جوانان و نوجوانان نقشی مهم و پررنگ را ایفا کردند و همواره زمینه عزت و افتخار ایران اسلامی را رقم زدند.


فرماندار کوهبنان تصریح کرد: امروز نیز شاهد هستیم که جوانان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، قرآنی، ورزشی و …. سرآمد هستند و بارها پرچم مقدس و سه رنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوردند.


وی یادآور شد: در حال حاضر مکر و حیله دشمنان بسیار پیچیده شده و آنان قصد دارند به هر طریق ممکن زمینه تخریب و انحراف جوانان را رقم بزنند، اما به برکت خون پاک و مقدس شهیدان آنان به آرزوهای واهی خود نمی‌رسند.

خبرنگار صدای زرند: نامجو کوهبنانی


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.