سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

تشییع پیکر شهید «نادعلی‌پور» پس از 32 سال انتظار و فراق

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 474 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1394.08.18
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان
94/08/17 - 15:31
شماره: 13940817001063


به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، ظهر امروز و همزمان با سالروز شهادت امام زین‌العابدین (ع) عطر شهادت فضای شهرستان زرند را فرا گرفت و آئین تشییع پیکر شهید علی نادعلی‌پور از مقابل حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت سپاه این شهر و با حضور جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بر دستان مردم قدرشناس این شهرستان برگزار شد.

تشییع‌کنندگان با شعارهای «کجائید ای شهیدان خدایی، بلاجویان دشت کربلایی» و «این گل پرپر ماست، هدیه به رهبر ماست» پیکر مطهر این شهید والامقام را تا خیابان امام خمینی (ره) تشییع کردند.

در این مراسم معنوی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در وصف شهید و شهادت به مرثیه‌سرایی پرداخت و پس از اقامه نماز پیکر شهید برای مراسم خاکسپاری به زادگاهش منطقه بهشت وحدت انتقال یافت و در امامزاده عبدالله مطهرآباد در گلزار شهدا و در جوار همرزمانش به خاک سپرده شد.

امام جمعه زرند در اجتماع تشییع‌کنندگان ضمن قدردانی از حضور پرشور آحاد مختلف مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان زرند گفت: شهدا در جنگ تحمیلی با لبیک به ندای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به سوی جنگ حق علیه باطل رفتند تا از دین اسلام دفاع کنند.

وجود شهدای گرانقدر برای جامعه اسلامی بسیار با ارزش است

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی اظهار داشت: همگان باید در مسیر آرمان‌های شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی که ولایتمداری مورد تاکید آنها است، گام بردارند.

وی افزود: وجود شهدای گرانقدر برای جامعه اسلامی ما بسیار با ارزش است و ما باید درس معرفت شناسی و ولایتمداری را از آنها بیاموزیم.

امام جمعه زرند داشتن روحیه شهادت‌طلبی را از دیگر ویژگی‌های شهدا دانست و گفت: با داشتن روحیه ایثار و شهادت‌طلبی بود که توانستیم در مقابل دشمنان تا به دندان مسلح ایستادگی کنیم.

عبدالمجید زمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند هم در حاشیه این مراسم در ارتباط با وظایف امروز ما در مقابل شهدا گفت: ولایتمداری و دین‌مداری ویژگی مشترک همه شهدا بود، لذا ما نیز امروز وظیفه داریم راه آنان را ادامه دهیم ضمن اینکه امروز در شرایط جنگ نرم به سر می‌بریم که باید به این دو ویژگی توجه ویژه‌ای داشته‌باشیم.

به گزارش فارس، شهید علی نادعلی‌پور در سال 1345 و در روستای ارجمندیه شهرستان زرند در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در 22 فروردین ماه سال 1362 و در عملیات والفجر یک در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسید و مفقودالاثر گشت که در تفحص اخیر شناسایی و پیکرش پس از 32 سال دوری به خانه بازگشت.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری فارس کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.