سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیکر شهید علی نادعلی پور در زرند تشییع شد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 664 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1394.08.18
 
کد خبر: 81830102 (4974930) | تاریخ خبر: 17/08/1394 | ساعت: 16:49


به گزارش ایرنا پیکر این شهید والامقام که به همراه هشت شهید دیگر روز پنجشنبه چهاردهم آبان وارد کرمان شده بود برای خاکسپاری به زادگاه خود منطقه بهشت وحدت منتقل و در امامزاده عبدالله مطهرآباد و جوار همرزمانش به خاک سپرده شد.
امام جمعه زرند در اجتماع تشییع کنندگان با قدردانی از حضور پرشور آحاد مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان زرند گفت: شهدا در جنگ تحمیلی با لبیک به ندای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به جبهه های جنگ حق علیه باطل رفتند تا از دین و مملکت دفاع کنند.
حجت الاسلام علی ابراهیمی اظهار کرد: همگان باید در مسیر آرمان های شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی که ولایتمداری مورد تاکید شهداست، گام بردارند.
وی افزود: وجود شهدای گرانقدر برای جامعه اسلامی ما بسیار با ارزش است و ما باید درس معرفت شناسی و ولایتمداری را از آنها بیاموزیم.
امام جمعه زرند داشتن روحیه شهادت طلبی را از دیگر ویژگی های شهدا دانست و گفت: با داشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی بود که توانستیم مقابل دشمنان تا به دندان مسلح ایستادگی کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند هم در حاشیه این آئین گفت: ولایتمداری و دین مداری ویژگی مشترک همه شهدا بود لذا ما نیز امروز وظیفه داریم راه آنان را ادامه دهیم.
سرهنگ عبدالمجید زمانی افزود: امروز در شرایط جنگ نرم به سر می بریم که باید به این دو ویژگی توجه ویژه ای داشته باشیم.
شهید علی نادعلی پور سال 1345 و در روستای ارجمندیه شهرستان زرند در خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و 22 فروردین سال 1362 و در عملیات والفجر 1 در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسید و مفقودالاثر شد که پیکر پاکش در تفحص اخیر شناسایی شد.
این شهید بزرگوار پس از 32 سال دوری، به زادگاه خود بازگشت.
پیکر مطهر شش شهید گمنام و سه شهید شناسایی شده روز پنجشنبه چهاردهم آبان با استقبال مردم و مسئولان وارد فرودگاه کرمان شد و پس از تشییع در شهرهای مختلف استان به خاک سپرده شدند.


برای دیدن لینک اینخبر در خبرگزاری ایرنا کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.