سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: توصیه های رهبری در مورد برجام فصل الخطاب است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 439 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1394.08.18
 
کد خبر: 81827424 (4971314) | تاریخ خبر: 15/08/1394 | ساعت: 15:24


به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی در خطبه های نمازجمعه زرند افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود بارها در خصوص نفوذ آمریکا هشدار داده اند و همه باید در این مسیر هوشیار باشیم.
وی راه برون رفت از مشکلات را با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری تکیه بر داشته های درونی دانست و توجه بیشتر به این اصل تاکید کرد.
وی گفت: مسئولان آمریکایی در جریان مذاکرات برجام 70 مرتبه از نفوذ و تغییر در ایران اسلامی سخن گفتند و همه ما به خوبی می دانیم که استکبار، استکبار و اندیشه آن سلطه بر تمام دنیاست لذا باید بیش از پیش مراقب نفوذ دشمن باشیم و فریب لبخند به ظاهر زیبای دشمن را نخوریم.
امام جمعه زرند با قدردانی از حضور قشرهای مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان زرند در برگزاری مراسم راهپیمایی 13 آبان، این روز را نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استکبار جهانی توصیف کرد.
وی افزود: قشرهای مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان زرند همزمان با سراسر ایران اسلامی در این روز بزرگ و تاریخی بار دیگر اوج وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان دادند و با طنین مرگ بر آمریکا بار دیگر نفرت خود را علیه استکبار فریاد زدند.
حجت الاسلام ابراهیمی همچنین گفت: شهرستان زرند بار دیگر میزبان شهید والامقامی است که پس از سال ها به آغوش خانواده اش باز می گردد.
وی افزود: جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نقش ارزنده ای را داشتند.
امام جمعه زرند هشت سال دفاع مقدس را معجزه خواند و گفت: با تقویت ایمان و خودباوری توسط بیانات امام راحل در زمان جنگ، این امر باعث به وجود آمدن نسل جدیدی از جوانان شد که اعجاز آفریدند و دفاع مقدس در واقع تبلور آیات قرآنی است که به وقوع پیوست.
وی افزود: نباید این موضوع را فراموش کنیم که علت اصلی جنگ تحمیلی از سوی صدام به خاطر تحریک ها و حمایت های آمریکای جنایتکار بود و خباثت های آمریکا تا ابد ماندگار خواهد ماند.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری ایرنا کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبردر سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.