سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: حکم اعدام شیخ‌ نمر‌ ادامه دشمنی‌ آل‌سعود با شیعیان است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 494 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1394.08.09
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان
94/08/08 - 15:10
شماره: 13940808000518


به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند با تسلیت ماه محرم، نقش امام سجاد (ع) را در احیای پرچم امام حسین (ع) بسیار با اهمیت دانست و اظهار داشت: این اقدام ارزشمند درس بزرگی برای ماست که انقلاب اسلامی را در توفان‌ها حفظ کنیم.

وی به هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از توافق هسته‌ای اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با اشراف کامل به مسائل‌ نقشه دشمنان را ناکام گذاشتند ‌و ایران اسلامی اجازه کوچکترین نفوذ و تحرک به دشمنان را نمی‌دهد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های دشمن ایجاد اختلاف و دودستگی در جامعه است، بیان داشت: رهنمودهای مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

خطیب جمعه زرند با بیان اینکه آزمایش موفقیت‌آمیز موشک دوربرد بالستیک جمهوری اسلامی ایران استکبار جهانی و وابستگان به آنها را مبهوت کرده‌است، افزود: با این آزمایش آمریکایی‌ها گزینه نظامی روی میز خود را حذف کرده‌اند.

ابراهیمی با اشاره به فرا رسیدن روز مقابله با استکبار‌‌ با تأکید بر اینکه ایران اسلامی هیچگاه دشمن واقعی خود را فراموش نمی‌کند و طنین مرگ بر آمریکا مردم ایران تمام‌شدنی نیست، ابراز داشت: در روز چهارشنبه آینده ساعت 9 صبح مراسم راهپیمایی 13 آبان از محل چهار راه شهید باهنر زرند برگزار می‌شود‌.

وی با بیان اینکه تفرقه و اختلاف ‌مهمترین خواسته دشمنان انقلاب اسلامی است، ادامه داد: در شرایط فعلی مهمترین نیاز کشور وحدت و همدلی بر محور فرامین رهبری معظم انقلاب است، لذا گروه‌های سیاسی باید مواظب باشند تا فضا را برای سوء‌استفاده دشمنان فراهم نکنند.

امام جمعه زرند صدور حکم اعدام شیخ نمر ‌توسط آل سعود را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: آل‌سعود از دیرباز دشمنی فراوانی با شیعیان داشته و حکم اعدام شیخ‌ نمر‌ در ادامه این دشمنی‌هاست و قطعا این حکم از نظر همه جهانیان و مسلمان محکوم است و مسلمانان باید در مقابل کار ننگ دولت عربستان ایستادگی کنند.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری فارس کلیک کنید



برای دسدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبردر سایت خبری صدای زرند کلیک کنید


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.