سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: آل‌سعود مروج اسلام آمریکایی است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 510 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1394.07.04
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان
94/07/03 - 15:59
شماره: 13940703000552


به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند با اشاره به حادثه دلخراش منا اظهار داشت: آل‌سعود از کفار بدتر هستند و تکرار حادثه دلخراش برای حجاج برای چندمین بار نشان‌ از بی‌لیاقتی آنها دارد.

وی بیان داشت: این حادثه نشان داد که جان مردم برای آنها هیچ ارزشی ندارد ‌و این حوادث بی‌کفایتی حاکمان ‌آل‌سعود را می‌رساند، عربستان مروج اسلام آمریکایی است و آنچه بر سر مردم یمن می‌آورد گواه این مطلب است.

‌خطیب جمعه زرند ‌به مدیریت اسلامی و انقلابی جمعیت بیش از 20 میلیونی مردم در اربعین حسینی سال گذشته در کشور جنگ زده عراق اشاره کرد.

وی افزود: مردم جهان به وضوح به نظاره نشستند و مشاهده کردند در کشوری که بدترین روزهای خود را بعد از جنگ ‌می‌گذراند با مدیریتی صحیح که کشور ایران نیز در آن سهیم بود، جمعیتی 20 میلیونی با کفایت لازم مدیریت شد حال آنکه آل‌سعود در مدیریت دو میلیون زائر درمانده است.

ابراهیمی ‌با اشاره به جنایات بیشمار استکبار و ایادی آنها علیه مسلمانان و داعیه‌دار بودن حقوق بشر گفت: مشکل غربی‌ها این است که می‌خواهند همه ملت‌های دنیا را با زاویه نگاه خود ببینند و برای همه آنها نسخه واحدی بپیچند و حقوق بشر شکست خورده خود را در میان آنها اشاعه دهند.

خطیب جمعه زرند، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را یادآور شد و ادامه داد: این هفته یادآور ایثارگری‌ها و فداکاری‌های افرادی است که اگر جلوی تهاجم نظامی دشمن نمی‌ایستادند امروز ما در این شرایط نبودیم.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری فارس کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.