سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: وجود برخی از مسائل در کشور در شأن نظام نیست

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 528 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1394.06.07
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان
94/06/06 - 16:36
شماره: 13940606000611



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG


به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز این هفته با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دولت‌مردان اظهار داشت: تقدیر از آرامش و ثبات نسبی در زمینه اقتصادی، مهار نوسانات تند و پایان دادن به مذاکرات هسته‌ای از جمله موضوعات مطرح شده توسط رهبری در این دیدار بود.

امام جمعه زرند با بیان اینکه ایران اسلامی کشوری است که دارای فرهنگ ناب علوی و فاطمی است، تصریح کرد: وجود برخی از مسائل در کشور در شان نظام و انقلاب نیست.

ابراهیمی با انتقاد شدید در ارتباط با هجمه به شورای نگهبان عنوان کرد: هدف از این‌گونه جسارت‌ها و حرف‌های ناجوانمردانه علیه شورای نگهبان، عقب‌نشینی از اصول و ارزش‌های والای انقلاب است که با خون هزاران هزار شهید به ثمر رسیده است.

وی تصریح کرد: همه می‌دانند که شورای نگهبان با افرادی عالم و مجتهد همیشه حافظ و نگهبان قانون اساسی و مشروعیت نظام اسلامی بوده است، لذا موضع‌گیری در مقابل شورای نگهبان زیر سئوال بردن سلامت نظام اسلامی است.

امام جمعه زرند ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی در آستانه انتخابات قصد دارند فضا را ناامن جلوه دهند و علت مخالفت این است که یک شبه دین و ناموس و مملکت اسلامی ما را که با خون هزاران هزار شهید به ثمر رسیده است را بفروشند، اما هیچ‌گاه به اهداف شوم خود نمی‌رسند.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان در براندازی انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی در طول دوران انقلاب حتی یک روز خوش از آمریکا و رژیم صهیونیستی نداشته و امروز نتوانسته‌اند از راه نظامی مقابله کنند و از راه برجام برنامه‌ریزی کرده تا به اهداف شوم خود برسند.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری فارس کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.