سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در مراسم افتتاح پالایشگاه قطران زرند: : آغوش زرند به روی سرمایه‌گذاران باز است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 401 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1394.05.31
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان
94/05/28 - 12:43
شماره: 13940528000590


http://yascms.ir/emam/gozaresh/jjj12.jpg


به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح پالایشگاه قطران زرند با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: امروز، روز خوبی برای شهرستان زرند است و مدیران کشوری، استانی و شهرستانی در آیین افتتاح پالایشگاه قطران حضور دارند.

وی با بیان اینکه مهندسان و نیروهای پالایشگاه زرند شعار امام خمینی (ره) مبنی بر «ما می‌توانیم» را جامه عمل پوشاندند، گفت: زیرا مهندسان چینی پروژه پالایشگاه را رها کردند و رفتند و فکر کردند، کشور ما فلج می‌شود، اما جوانان شهرستان زرند پای کار آمدند و پالایشگاه به بهره‌برداری رسید.

امام جمعه زرند تاکید کرد: با وجود گرایش‌هایی که در شهرستان زرند وجود دارد، است اما اختلافی بین مسئولان و مردم وجود ندارد و آغوش زرند به سوی همه سرمایه‌گذاران در بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی باز است و بر اساس ایده مثلث توسعه اقتصادی استاندار کرمان آمادگی کامل برای استقبال از سرمایه‌گذاران داریم.

ابراهیمی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و جلوگیری از خام‌فروشی یادآور شد: ما در حال فاصله گرفتن از خام‌فروشی هستیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمود «شهرستان زرند را با ۱۲ هزار رزمنده و مردم مومن و متدین و حضور در نماز جمعه می‌شناسم»، ابراز داشت: از دولت تدبیر و امید تشکر می‌کنم که زمینه اشتغال و رزق حلال را در جای‌جای کشور اسلامی و شهرستان زرند فراهم می‌کند.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری فارس کلیک کنید


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.