سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

تشکر شهید عبدالله زاده از کسانی که در تشییع پیکرش شرکت خواهند کرد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 451 مرتبه
دسته: درمحضر شهداءتاریخ: 1394.05.22
 
http://yascms.ir/emam/gozaresh/z8585.jpg


شهید مهدی عبدالله زاده ۲۹ سال پیش در وصیتنامه اش از کسانی که در تشییع پیکرش شرکت خواهند کرد اینگونه تشکر کرده است : " از کلیه امت شهید پرور که در تشییع جنازه من شرکت کردند ممنون و متشکرم و امید عفو و بخشش از همگی‌ شما دارم ".

شهید مهدی عبدالله زاده از جامعه فرهنگی شهرستان زرند بوده و دوران جوان و نوجوانی خود را در راه مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی رژیم شاهنشاهی گذرانده است ، اینک پس از ۲۹ سال به شهر و زادگاه خود باز خواهد گشت و با خود پیام ها خواهد آورد.

شهید عبدالله زاده که در ۴ دی ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای چهار در جزیره ام الرصاص همراه با دیگر غواصان همرزمش با دستانی بسته آسمانی شد، می آید تا ما از قافله عشق جاماندگانِ در حال غرق را دوباره نجات دهد.

پیکر پاک این شهید بزرگوار شهرستان زرند به همراه ۹ همرزم دیگرش فردا یکشنبه ساعت ۹ صبح به زرند خواهد آمد و مورد استقبال باشکوه مردم قدرشناس شهرستان زرند قرار خواهد گرفت و تشییع خواهند شد.

و البته که شهید مهدی عبدالله زاده ۲۹ سال پیش در وصیت نامه اش از تمامی کسانی که در تشییع پیکر پاکش شرکت خواهند کرد تشکر و قدردانی کرده است.

آنچه در زیر می خوانید و می بینید وصیت نامه شهید مهدی عبدالله زاده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

مپندارید آنان که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند بلکه زنده‌اند و در نزد پروردگارشان روزی می‌خورند. «قرآن کریم»

با سلام به یگانه منجی عالم بشریت حجه بن الحسن (عج) و با سلام به پیشگاه مقدس نائب بر حقش امام امت و با درود فراوان به روان پاک تمامی شهدا از صدر تا کنون و با سلام به شما امت شهید پرور، می‌خواهم چند کلامی به عنوان وصیتنامه برای خودم بنویسم.

«انا ِلله وَ انا الَیهِ راجِعُون» «بازگشت همگی به سوی خداست»

بله خواهر و برادر، اکنون که نزدیک به ۷ سال است این جنگ توسط ابرقدرتهای جنایتگر به نوکری صدام خائن بر علیه کشور عزیزمان شروع شده است و وظیفه فرد فرد امت حزب الله این است که در مقابل آن کافران و برای دفاع از اسلام و قرآن به پا خیزند و من حقیر هم وظیفه انسانی خود را بر این دانستم که باید بروم و از اسلام عزیزمان دفاع کنم و آن را یاری کنم.

البته اگر خداوند متعال این خدمت را از من قبول بکند و شاید این برای چندمین بار است که من به جبهه آمدم ولی هر دفعه از این امتحان الهی بعنوان مردودی رد شدم و باز به منجلاب فساد شهر رفتم و این دفعه از خداوند متعال می‌خواهم که مرا به درگاه خود قبول کند و البته شاید من حقیر لیاقت و سعادت رفتن در این راه را نداشته باشم. باز هر چه فکر می‌کنم می‌بینم که خداوند مهربان و رئوف می‌باشد.

امت حزب الله رفتن من به جبهه فقط برای رضای خداوند می‌باشد و این راهی که انتخاب کردم برای دلخواه خودم و به یقینی که به دین اسلام و قرآن داشتم، بوده است و دیگر هیچ مسئله دیگری نبوده است.

پدر و مادر مهربانم، امید عفو و بخشش از شماها دارم و امیدوارم که در مرگ این جانب نگران نباشید و هر موقع بفکر من افتادید اول بفکر جریان کربلا باشید و برای شهدای کربلا گریه کنید.

برادرانم امیدوارم اسلحه بر زمین افتاده من را کنار نگذارید و راهم را ادامه دهید. خواهران عزیزم شما هم زینب‌وار راه من را ادامه دهید و مبلغ باشید برای اسلام و در آخر از کلیه امت شهید پرور که در تشییع جنازه من شرکت کردند ممنون و متشکرم و امید عفو و بخشش از همگی‌ شما دارم و همچنین از کلیه استادان و همکاران عزیزم امید بخشش دارم. در ضمن دفن من هم در بهشت زهرای زرند باشد.

من الله التوفیق

برادر حقیر مهدی عبدالله زاده


http://yascms.ir/emam/gozaresh/z8586.jpg

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.