سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند: نقدها به تفاهم مذاکرات نباید موجب دودستگی در جامعه شود

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 412 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1394.05.10
 
به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای از دولت و فرزندان شجاع و رشید ملت قدر‌دانی کرد و اظهار داشت: تیم هسته‌ای در راستای توصیه‌های مقام معظم رهبری در نرمش قهرمانانه سبب پیشرفت‌های هوشمندانه‌ای شدند.

وی افزود: اما هنوز اتفاقی رخ نداده و با توجه به آنچه که در برجام آمده ۹۰ روز فرصت برای بررسی تفاهمنامه وین وجود دارد که باید کار کارشناسی ‌توسط مجلس شورای اسلامی و شورای امنیت ملی صورت گیرد، اگر مورد تائید قرار گرفت مورد تائید ملت ایران نیز هست.

ابراهیمی عنوان کرد: با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری نقدها به تفاهم مذاکرات نباید سبب ایجاد‌ دودستگی در جامعه شود، رد یا قبول مذاکرات یک تصمیم ملی است نه‌ جناحی.

خطیب جمعه زرند، آمریکا را دشمن شماره یک انقلاب اسلامی دانست و افزود: به برکت انقلاب اسلامی و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و برکت خون شهدا دشمنان توان مقابله با ایران اسلامی را ندارند، اگر دشمنان می‌توانستند تمام پیچ و مهره‌های هسته‌ای ما را باز می‌کردند.

وی ادامه داد: اختلاف بین حزب دمکرات و جمهوری‌خواه آمریکا مصرف داخلی دارد، این دو حزب همانند دو لبه قیچی هستند که برای از بین بردن اسلام همواره تلاش می‌کنند.

ابراهیمی سالروز شهادت آیت‌الله شیخ فضل‌الله نوری‌ را گرامی داشت و ابراز داشت: شهید شیخ فضل‌الله نوری از جمله روحانیانی بود که در پیروزی نهضت مشروطه نقش مهمی ایفا کرد، اما‌ پس از مشاهده انحراف این نهضت بنای مخالفت با روشنفکران غرب‌زده گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: فضل‌‌الله نوری از نخستین عالمان اسلامی بود که به نقشه استعمار در جهت اسلام‌ز‌دایی و جایگزین کردن حکومت لائیک تحت پوشش مشروطه و قانون اساسی پی‌ برد و سعی کرد تا اجازه ندهد ملی‌گرایی به جای اسلام‌گرایی بنشیند و به نام آزادی و دموکراسی‌، بی‌بند و باری غربی در جامعه اسلامی حاکم شود.

ابراهیمی گفت: مهمترین عامل صعود انسان‌ها‌ استواری، استقامت و پایداری در مسیر حق است، لذا باید با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در راستای اهداف بلند انقلاب اسلامی گام بر داریم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم تا در مقابل توطعه های دشمنان مصون بمانیم.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.