سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: روز قدس یکی از تاثیرگذارترین جلوه‌های حق‌طلبی است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 489 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1394.04.20
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان
94/04/19 - 14:52
شماره: 13940419000679


به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه با تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس، میراث ماندگار امام خمینی (ره) و یکی از تاثیرگذارترین جلوه‌های حق‌طلبی برای احقاق حقوق پایمال شده ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین است.

وی بیان داشت: امروز روز جهانی قدس به عرصه جوشان خشم و اراده ملت‌ها و افکار عمومی جهان علیه جنایت ددمنشانه رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و روند جهانی شدن آن بر مبنای اصول ارزشمند بیداری امت اسلامی و بصیرت جهانی علیه استکبار و صهیونیسم بین‌المللی روز به روز در حال گسترش و پیشرفت است.

* خروش مردم روزه‌دار زرند در روز قدس

به گزارش فارس، امروز مردم مومن، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان زرند همزمان با مردم سراسر میهن اسلامی با شرکت گسترده در راهپیمائی روز جهانی قدس به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و مراتب نفرت و انزجار خود را از غاصبان و متجاوزان قدس شریف اعلام کردند و بار دیگر وفاداری خود را به بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.

موج عظیم راهپیمایان همگام و همصدا با سایر مسلمانان جهان همراه با مسئولان زرند بانگ الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل را فریاد زدند و به ندای ولی امر مسلمین جهان لبیک گفتند و با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

در راهپیمایی روز جهانی قدس در زرند اقشار مختلف مردم از پیر و جوان، زن و مرد، کسبه و بازاری، کارگر و کشاورز، دانشجویان، دانش‌آموزان، نیروهای نظامی و انتظامی، کارمندان دولت دوشادوش مسئولان شهرستان شرکت داشتند.

جنایت‌هایی که اسراییل و آمریکا در سراسر دنیا بر مسلمانان روا داشته‌اند موجب شده بود دمای بالای هوا هم مردم را خانه‌نشین نکند و زرندی‌ها با زبان روزه در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و انزجار خود را از جهان استکبار و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و دیگر مسلمانان جهان اعلام کردند.

همچنین مراسم با شکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر خانوک، ریحانشهر، یزدان‌شهر و دهستان دشتخاک با حضور پرشور مردم این مناطق و با شکوه ویژه‌ای برگزار شد.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری فارس کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.