سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند:راه محبوب شدن در این ماه شریف احساس همدردی با جانبازان است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 436 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1394.03.03
 
کد خبر : 30995
تعداد نظرات : 0 نظر
تاریخ انتشار خبر : ۲ خرداد, ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵


به گزارش خبرنگار صدای زرند، همزمان با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و میلاد با برکت علمدار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، همایش بزرگ جانبازان شهرستان زرند به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان در روز شنبه ۲/۳/۹۴ از ساعت ۹ صبح مراسم جشن بزرگ جانبازان با حضور امام جمعه، فرماندار، تنی چند از مسئولین اجرائی شهرستان زرند و جمع کثیری از خانواده های معزز جانبازان عزیز دفاع مقدس در محل تالار خان سالار زرند برگزار گردید.

این مراسم که با برنامه های متنوعی همراه بود، علاوه بر اجرای موسیقی و قرائت مقاله، خاطره گوئی از زبان جانبازان، خیرمقدم گوئی توسط حاج محمود عرب نژاد مشاور فرهنگی اداره کل بنیاد شهید استان کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند طی سخنانی ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه فرخنده زاد روز اسطوره وفا و تندیس فداکاری، حضرت عباس علیه السلام و روز جانباز را به خانواده بزرگ جانبازان تبریک و تهنیت گفت.

وی با اشاره به فضیلت ماه شعبان، این ماه را ماه رسول خدا بیان کرد و ابراز داشت: راه محبوب شدن در این ماه شریف احساس همدردی با دیگران است و امروز احساس همدردی با جانبازان این اسطوره های صبر و بردباری بزرگترین خدمت است.

ابراهیمی افزود: درس بزرگی که حضرت ابوالفضل (ع) به ما آموخت این بود که همانا ایشان مطیع و وفادر به آقا امام حسین (ع) بود و امروز ما نیز باید مطیع رهبر و مولای خودمان مقام معظم رهبری باشیم و از اوامر ایشان پیروی کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند تصریح کرد: جانبازان، یادگاران روزهای عشق و حماسه اند؛ جانبازان، تمثال وفاداری و ایثار، شکوه زخم و زیبایی و تصویرگر ایمانند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: روز جانباز فرصت مناسبی است که نسل امروز ما علاوه بر الگو پذیری از رشادت ها و جانبازی های حضرت عباس (ع) در وقایع دفاع مقدّس و دلاوری ها و شجاعت های جانبازان عزیز و قهرمان ایران اسلامی به مطالعه بپردازند و درس ها و پیام های زندگی ساز را از متن این تاریخ ماندگار استخراج نمایند و به نسل جدید امروزی انتقال دهند.

در پایان این مراسم به نیت چهارده معصوم (ع) به ۱۴ تن از جانبازان شرکت کننده در برنامه به قید قرعه هدایائی توسط مسئولین حاضر در جلسه تقدیم گردید.

شایان ذکراست پیام تبریک دکتر حسین امیری نماینده مردم شریف شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز جانباز نیز توسط مجری برنامه قرائت گردید.


برای دیدن لینک این خبر درسایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.