سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

هر جنایتی که در جهان می شود زیر سرِ آمریکاست/ آل سعود ریشه ای صهیونیستی آمریکایی دارد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 444 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1394.02.19
 
انتشار: جمعه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ساعت ۱۱:۳۴:۱۸
کد خبر: 3519


http://yascms.ir/emam/gozaresh/bbb62.jpg


به گزارش “صبح زرند” ، نمازجمعه این هفته همچون هفته های قبل با حضور پرشور مردم زرند به امامت امام جمعه این شهر، حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی در مسجد جامع شهر زرند برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیمی ضمن اشاره به بصیرت بالا و مقام والای امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ، گفت : خداوند را شاکریم که نعمت بزرگی همچون رهبریِ مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای را به ما عنایت فرموده است.

وی ادامه داد : در حالی که ایران پای میز مذاکره نشسته ، دولتمردان آمریکا مذاکره را با تهدید نظامی همراه می کنند و در دوره ای که اکثر کشورها جرأت ایستادن جلوی آمریکا را ندارند ، رهبر بزرگ و والا مقام ایران اسلامی که از سلاله امیرالمومنین (ع) هم هست با صدای بلند به همه جهانیان می گوید که آمریکا غلط می کند به ایران تعرض کند.

وی اظهار داشت: دشمن فکر می کند که با تهدید می تواند در دل ما خوف ایجاد کند، ولی دشمن بداند که خداوند متعال ۱۴۰۰ سال قبل، در آیه ۵۴ سوره مائده وعده داده است که این قوم از هیچ تهدیدی هراس نخواهد داشت و خداوند آنها را دوست دارد و آنها هم خداوند را دوست دارند.

خطیب جمعه زرند در ادامه گفت : یکی دیگر از مسائلی که این روزها برای ما بسیار اندوهگین است مسئله مردم مظلوم یمن می باشد که توسط رژیم صهیونیستی آل سعود زیر بمباران قرار گرفته اند و کودکان و زنان بی گناه و غیرنظامی کشته می شوند و با وجود این همه کشور مسلمان صدای هیچکدامشان در حمایت از این مردم مضلوم بلند نمی شود و حتی سازمان صلیب سرخ جهانی که وظیفه اش کمک به مردم جنگ زده است هیچ اقدامی نمی کند.

ابراهیمی تصریح کرد : به حمایت از مردم مظلوم یمن ، امروز بعد از مراسم نماز جمعه به راهپیمایی علیه رژیم کودک کش آل سعود خواهیم پرداخت. همچنین کمک های نقدی که در نماز جمعه امروز جمع آوری می شود صرف کمک به مردم یمن خواهد شد.

وی تاکید کرد : هر جنایتی که در کشورهای جهان و کشورهای این منطقه از جمله عراق ، افغانستان ، سوریه ، هشت سال جنگ علیه ایران و این اواخر کشور یمن می شود، همه زیر سر آمریکای جنایتکار و صهیونیست و زیر سر رژیم آل سعود است که خود ریشه ای صهیونیستی و آمریکایی دارد .

امام جمعه زرند با اشاره به آغاز هفته صلیب سرخ و هلال احمر و ضمن تشکر و قدردانی از کارکنان و زحمت کشان جمعیت هلال احمر، گفت : رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زرند گلایه ای داشتند نسبت به اینکه برای حضور جوانان و نوجوانان در هلال احمر و شرکت در کلاس های آموزشی ، اهمیتی داده نمی شود ، که ما امیدواریم مسئولان تدبیری بیاندیشند تا همکاری جوانان با هلال احمر بیشتر شود تا در روزهای حادثه ، گره گشا و کمک حال مردم باشند.

وی در پایان ضمن اشاره به مشکلات اخیر بعضی از کارگران شهرستان زرند ، اظهار داشت : مدیران و مسئولان شهرستان در تلاش هستند تا مشکلات این کارگران را برطرف نمایند و از طرف دیگر کارگران هم باید از طریق قانونی برای رفع مشکلشان اقدام نمایند و با اعتصاب و ضرب وشتم ، مشکلشان حل نخواهد شد و ما امیدواریم هرچه سریعتر مشکل این عزیزان مرتفع شود.





چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.